לפיד נגד נתניהו ובן גביר: "אני לא מוכן שככה ייראו החיים שלי"

בכנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד, עקץ יאיר לפיד את נתניהו: "עכשיו פתאום נתניהו למד לתדלק" | על בן גביר: "הם מסתכלים על בן גביר ואומרים לעצמם אני לא מוכן שככה תיראה המדינה שלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/08/22 20:56 ו באב התשפב

לפיד נגד נתניהו ובן גביר: "אני לא מוכן שככה ייראו החיים שלי"
לפיד בגני התערוכה, הערב, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כנס פתיחת קמפיין הבחירות של יש עתיד התקיים הערב (ד') בגני התערוכה. בנאום שנשא ראש הממשלה ויו"ר המפלגה, יאיר לפיד, אמר כי "אנחנו ניצחנו את מכונת ההסתה והרעל ארבע פעמים, ננצח אותה גם בפעם החמישית. לא ניתן לה להרוס לנו את הבית".

לפיד עקץ בנאומו את תכניתו הכלכלית של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, אותה הציג הבוקר, ואמר כי הוא זנח את יוקר המחיה בזמן כהונתו. "אנחנו מנהלים היום מאבק ביוקר המחיה. 15 שנה אף אחד לא עשה כלום, לא נגעו בזה. ישראל התייקרה והתייקרה, והממשלה אמרה לאזרחיה שהם משעממים אותה. עכשיו פתאום נתניהו למד לתדלק. עומד בתחנת דלק, ועוד עושה את זה בדיוק כשהורדנו את מחירי הדלק", אמר לפיד.

צילום: עמיאל ירחי

האתגר הכי גדול הוא לעצור את הקיצוניות

בנאומו אמר כי "בצד השני יש אנשים שמדברים בגלוי על החזרת החוקים נגד הלהט"בים, על ביטול ההתקדמות שעשו נשים בצה"ל ובשוק העבודה, על ריסוק בית המשפט העליון, על סיפוח חמישה מיליון פלשתינים שיגרום לסוף הציונות".

לפיד הזכיר את נתניהו ובן גביר וטען כי ישראלים רבים לא רוצים לחיות בממשלה כשהם עומדים בראשה. "יותר ויותר אנשים מבינים את זה. הם מסתכלים על נתניהו ובן גביר ואומרים לעצמם אני לא מוכן שככה תיראה המדינה שלי, ואני לא מוכן שככה ייראו החיים שלי", טען יו"ר יש עתיד.

ראש הממשלה סיים את דבריו ואמר כי 'הקיצוניות' מאיימת על ישראל. "למדינת ישראל יש אתגרים גדולים. איראן היא אתגר. הטרור הוא אתגר. יוקר המחיה הוא אתגר והאתגר הכי גדול הוא לעצור את הקיצוניות שמאיימת לפרק אותנו מבפנים".