אחרי המאבק במרצ | עמר בר לב מפרגן למרב מיכאלי: צריכה להמשיך בהנהגה

השר לביטחון פנים דיבר בשבח שרת התחבורה ואמר כי מדובר היה במפלגה הכי יציבה בממשלה, "הגענו לאן שהגענו בזכותה". על פרישתו של עיסוואי פריג':"רק מראה את החשיבות של מרצ בפוליטיקה הישראלית ובכנסת"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/07/22 07:49 ז בתמוז התשפב

אחרי המאבק במרצ | עמר בר לב מפרגן למרב מיכאלי: צריכה להמשיך בהנהגה
המנצח הגדול, עמר בר לב , צילום: Hadas Parush/Flash90

בחירות 2022: בעוד ארבעה חודשים הישראלים שוב יצעדו אל הקלפי ובינתיים הקרב על לב הבוחרים רק מתחיל. אחרי שאתמול הודיע השר לשיתוף פעולה אזורי, עיסוואי פריג', על כוונתו לפרוש מהחיים הפוליטיים וקרא ליושב ראש מפלגתו ניצן הורוביץ להתפטר, במפלגת העבודה הדברים נראית אחרת. 

השר לביטחון פנים, עמר בר לב, הביע הבוקר (ג') את תמיכתו המלאה ביושבת ראש מפלגת העבודה ושרת התחבורה מרב מיכאלי. בראיון שהעניק לאריה גולן בכאן רשת ב', אמר השר כי "מרב מיכאלי צריכה להמשיך בהנהגה. הגענו לאן שהגענו בזכותה. מפלגת העבודה הייתה המפלגה הכי יציבה בממשלה, לא איימנו או פרשנו למרות שגם לנו היו דברים שקשה להסכים איתם. אני חושב שעמדנו במשימה בצורה ראויה ואפילו יותר". 

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי צילום: חדשות כיפה

על השאלה האם העבודה צריכה להתאחד עם מרצ, השיב בר לב כי המהלך נעשה כבר לפני שנה וחצי ועדיין, "זה לא רעיון כדאי למרצ או העבודה. אז קיבלנו שבעה מנדטים. לא תפקידה של העבודה לפתור את הבעיות של מרצ". על פרישתו של פריג' אמר בר לב, "ברמה האישית והציבורית חבל לי שעיסוואי לא ממשיך, נבחרנו יחד לכנסת ה-19. מדובר בחבר כנסת מאוד טוב, הוא מוסיף כל פעם פן נוסף וייחודי לדיונים וזה רק מראה את החשיבות של מרצ בפוליטיקה הישראלית ובכנסת". 

גם יו"ר מפלגת העבודה, מרב מיכאלי, שוללת איחוד עם מרצ כפי שהיה בעבר. בראיון לאפי טריגר בגל"צ היא אומרת, "לא אשקול שוב איחוד עם מרצ. בעוד שהקואליציה שלנו היא ניסוי שלא נכשל, הניסוי של איחוד כבר נכשל בעבר, וכבר איבדנו כוח פוליטי. מכבדת את חבריי במרצ, מאמינה שימצאו את הדרך לייצג את הציבור שלהם".