אוניברסיטת אריאל צורפה לוועד ראשי האוניברסיטאות | בנט: "ככה מזיזים דברים"

לאחר שנים שלא הייתה חלק ממנו, אוניברסיטת אריאל צורפה כחברה מן המניין בוועד ראשי האוניברסיטאות. ההחלטה התקבלה לאחר דיון בבקשה שהגישה האוניברסיטה ובהסתמך על ייעוץ משפטי | נשיא האוניברסיטה: "צעד גדול לאקדמיה וצעד נוסף לאחדות העם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 18:34 כ בסיון התשפב

אוניברסיטת אריאל צורפה לוועד ראשי האוניברסיטאות | בנט: "ככה מזיזים דברים"
אוניברסיטת אריאל. חברה מן המניין, צילום: יצחק שליסל, ויקיפדיה

כבר לא בת חורגת: אוניברסיטת אריאל צורפה היום (א') כחברה מן המניין בוועד ראשי האוניברסיטאות, לאחר דיון בבקשה שהגישה האוניברסיטה ובהסתמך על ייעוץ משפטי שניתן בסוגיה. כזכור, האוניברסיטה נמצאת במוקד דיון ציבורי בעקבות מיקומה הגיאוגרפי ביהודה ושומרון.

בנט: "כולם מכירים את אהבתי לאוניברסיטת אריאל"

פרופסור יהודה שיינפלד נשיא אוניברסיטת אריאל בירך על ההחלטה: "צעד גדול לאקדמיה וצעד נוסף לאחדות העם. אנו מברכים על החלטת ור"ה לצירוף אוניברסיטת אריאל לפורום. החלטה זו היא צעד נוסף בהכרה בתרומתה המשמעותית של אוניברסיטת אריאל לאקדמיה ולמדע. לאורך השנים עסקה האוניברסיטה בהתפתחות מחקרית ובהוראה מובילה ואנו מקווים כי הצטרפותינו לפורום תתרום להמשך צמיחתה של ההשכלה הגבוהה כולה".

גם ראש הממשלה בנט יצא מגדרו: "בוצע. אוניברסיטת אריאל כבר לא ״ילד חורג״; היא התקבלה רשמית לוועד ראשי האוניברסיטאות. כולם מכירים את אהבתי לאוניברסיטת אריאל. בזמנו נלחמתי והצלחתי להביא לאישור פקולטה לרפואה אל מול התנגדות מרובה. לפני מספר שנים גם יזמתי את התהליך לצירוף אריאל לור״ה, וגם זה נתקל בקשיים גדולים. בשעה טובה, כעת גם זה בוצע. ככה מזיזים דברים! ברכות לשרת החינוך".

שרת החינוך בירכה: "אני מברכת את ראשי האוניברסיטאות על צירוף אוניברסיטת אריאל לור"ה. אריאל הינה אוניברסיטה עם חוקרים מצויינים והישגים אקדמיים מרשימים. מקומה בור״ה בזכות גדולה, בדומה לכל שאר האוניברסיטאות. זוהי תשובה מוחצת לכל אלו שקראו רק לפני מספר שבועות לחרם על האקדמיה, המסחר והחיים באריאל".