בנט אופטימי: "בצד השני קשה להם מאוד, נצליח אם נהיה יותר נחושים"

ראש הממשלה לא מתייאש למרות המפלות הכואבות והמשברים הרבים, ובחלק הסגור של ישיבת הממשלה שידר אופטימיות לשרים: "המצב הפוליטי לא קל, אבל בצד השני קשה להם מאוד" | מחר: שרת הפנים שקד ממריאה למרוקו

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 19/06/22 16:40 כ בסיון התשפב

בנט אופטימי: "בצד השני קשה להם מאוד, נצליח אם נהיה יותר נחושים"
בנט. סיבה לאופטימיות?, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

פרישתו של חבר הכנסת ניר אורבך מהקואליציה לא מרפה את ידיו של ראש הממשלה נפתלי בנט. הבוקר (א') התאספו שרי הממשלה לישיבת הממשלה הקבועה במשרד ראש הממשלה בירושלים, ובחלק הסגור של הישיבה התייחס בנט למצב הפוליטי ולא היה נראה מודאג במיוחד.

"המצב הפוליטי לא קל, אבל בצד השני קשה להם מאוד"

"המצב הפוליטי לא קל, אבל בצד השני קשה להם מאוד. אם נהיה יותר נחושים - נצליח. פרשת השבוע מדברת על נחישות. בסופה של פרשה זו הצלחנו לכבוש את הארץ, והנה אנחנו כאן", אמר ראש הממשלה, כך על פי ציטוטים שהובאו ב-ynet.

ניר אורבך

מה יעשה ניר אורבך? | צילום: Yonatan Sindel/flash90

בציטוטים אחרים שפרסם העיתונאי ירון אברהם, התייחס בנט לסערת שיפוץ הבית הפרטי ברעננה ואמר כי "עלות השיפוץ של הבית שלי זה 160,000 ש"ח, כל היתר זו עלות אבטחה". על התמונות שהופצו בשבוע שעבר בהן הוא נראה משחק בטלפון בזמן המליאה הוא אמר: "בשבוע שעבר הפיצו שאני משחק קנדי קראש. אני אפילו לא יודע איך משחקים".

מחר: שקד ממריאה למרוקו

למרות המשבר החריף בקואליציה ובימינה, שרת הפנים איילת שקד תמריא מחר (ב') לביקור מדיני במרוקו. השרה צפויה לקיים סדרת פגישות עם שר הפנים, שר החוץ, שרת התכנון, שר הכלכלה ובכירים בממלכת מרוקו. במסגרת הביקור השרה צפויה לכונן שיתוף פעולה בנושא הבאת עובדים זרים בתחומי הבניין והסיעוד ממרוקו לישראל.

בנט בישיבת הממשלה