למשטרה אין קצה חוט: נמשכים החיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן שנעדר כ-3 חודשים

במסגרת חיפושים אחר הנעדר בן ה-16 סורקת המשטרה שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות משטרה רבים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/22 10:43 כ בסיון התשפב

למשטרה אין קצה חוט: נמשכים החיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן שנעדר כ-3 חודשים
משה קלינרמן, צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל ממשיכה בחיפושים אחר הנעדר אברהם משה (מוישי) קליינרמן שנעדר מביתו כבר 85 ימים. לדברי המשטרה, הדיווח על היעלמותו התקבל בתאריך ה-4 באפריל 2022. רק ביום חמישי מונה צוות חקירה מיוחד ביל"פ שומרון(היחידה לחקירת פשעים בשומרון) ולצידו צוותי חקירה של אגף החקירות והמודיעין בכדי להתחקות אחר עקבות הנער בן ה-16. ביום שלישי יתקיים בוועדת ביטחון הפנים דיון על טיפול המשטרה בסיפור של קליינרמן.

המשטרה מבצעת פעולות רבות הכוללות סריקת שטחים נרחבים מאוד במקומות בהם עולה אינדיקציה להימצאותו של הנעדר ומפעילה לשם כך כוחות רבים של שוטרים, יחידות חילוץ ומתנדבים ויחידות מיוחדות נוספות. 

מפקד תחנת מודיעין עילית, סגן ניצב אלון כלפון:

במשטרה אמרו הבוקר (א') כי "במקרה של משה עד כה לא נמצא אינדיקציה הממקדת את הכוחות בתא שטח מסוים ועל כן מלאכת החיפוש קשה יותר ומתפרסת בנק' רבות בארץ בהם יחל היה להימצא".

משה בן ה-16 נראה בפעם האחרונה בתאריך ב-25 במאי באזור מירון. "מכיוון שעד כה אין למשטרה קצה חוט לגבי היעדרותו של הנער, כל אינדיקציה שעולה נבדקת מיד עם קבלתה במקביל למלאכת החיפושים שלא פוסקת. משטרת ישראל תמשיך לפעול על מנת להשיב את משה מהר ככל הניתן לחייק משפחתו".

תיאורו של משה: מבנה גוף רזה. שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. מעל עינו השמאלית ישנה צלקת בולטת. כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה.
 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן