50 אלף שקל יוענקו למי שיוביל למציאתו של מוישי קליינרמן: "תביאו את הילד הביתה"

הוריו של הנער בן ה-16 ממודיעין עילית, הנעדר כמעט שלושה חודשים, משוועים לכל עזרה אפשרית: "כל טלפון מקפיץ אותנו, זה להיטרף מדאגה". קרן עם ישראל חי הקצתה סכום מכובד למי שיביא מידע שיוביל למציאתו: "כל דבר שיקדם אותנו לפתרון התעלומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/06/22 17:28 יז בסיון התשפב

50 אלף שקל יוענקו למי שיוביל למציאתו של מוישי קליינרמן: "תביאו את הילד הביתה"
מוישי קליינרמן, פרס למי שיסייע במציאתו, צילום: דוברות המשטרה

לאחר קרוב לשלושה חודשים בהם נעדר הנער בן ה-16 מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, שנראה לאחרונה באזור מירון בסוף חודש מרץ, מתגייסים רבים על מנת לנסות ולסייע באיתורו של הצעיר, כאשר גם המשטרה הקימה צוות מיוחד לצורך טיפול בפרשה. היום (ה') קרן "עם ישראל חי" בניהולו של שמואל סקט הודיעה כי תעניק 50 אלף שקלים למי שיביא מידע ממשי שיוביל למציאתו של מוישי בריא ושלם.



"אין יותר קיום של ערבות הדדית מאשר סיוע למציאתו של נער רך בשנים שנעלם לפתע פתאום", אמר סקט, "אני מקווה שהקצאת הסכום הזה תסייע ולו במעט לעודד אנשים נוספים להצטרף למאמצים כאשר המטרה היא למצוא את מוישי בריא ושלם בהקדם האפשרי. אסור לאבד תקווה אפילו לרגע. אפשר להתקשר בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע למספר 053-284-5507 או 050-657-1577 ולמסור כל פריט מידע שיכול לקדם אותנו לפתרון התעלומה".

"זה באמת מחזק איך עם ישראל מתגייס לטובת העניין, בכל המישורים", אמר אביו של מוישי, שמואל. "אי אפשר לתאר בכלל את הקושי והדאגה שלנו. זה כל רגע, כל טלפון מקפיץ אותנו. זה פשוט להיטרף מדאגה".

"אנחנו ממש מעריכים את המאמץ שאנשים עושים", סיפרה אמו של מוישי, גיטי. "אין לי מילים לתאר את ההתנדבות, ההתגייסות, המאמצים והחיפושים. איפה מדינת ישראל? שילמדו מה עושים. תיקחו אחריות ותעשו משהו. תביאו את הילד הביתה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן