שביתה במערכת החינוך: אלו הערים בהן הלימודים לא יתקיימו כרגיל

הקרע בין ארגוני המורים למשרדי הממשלה מביא הבוקר לשביתה משמעותית בבתי הספר שבמרכז הארץ | יפה בן דוד מחריפה את הטון ואומרת: "מינואר אנחנו נמצאים במשא ומתן ולצערנו האוצר גורר רגליים, מנותק ואטום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/22 07:21 י בסיון התשפב

שביתה במערכת החינוך: אלו הערים בהן הלימודים לא יתקיימו כרגיל
יפה בן דוד. , צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שוב שביתה במערכת החינוך: בעקבות המאבק על תנאי השכר של המורים, היום (ה') אלפי כיתות ייפתחו רק בשעה 10 בבוקר, בעיקר במרכז הארץ. מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד: "אנחנו נמצאים במשבר החריף ביותר מאז קמה המדינה".

אלו היישובים בהם מתקיימת השביתה:

אבן-יהודה, אורנית, אליכין, אלפי-מנשה, אלקנה, אלעד, אריאל, באר-יעקב, בית-דגן, בני-עי"ש, ברנר, גבעת-שמואל, גדרה, גדרות, גזר, ג'לג'וליה, גן-יבנה, גני-תקווה, גן-רווה, דרום-השרון, הוד-השרון, זמר, חבל יבנה, חבל מודיעין, טייבה, טירה, יבנה, יהוד-מונוסון, כוכב-יאיר-צור-יגאל, כפר-ברא, כפר-יונה, כפר-סבא, כפר-קאסם, לב השרון, לוד, מזכרת בתיה, נחל שורק, נס ציונה, סביון-גני יהודה, עמנואל, עמק-חפר, שדות דן (עמק-לוד), פרדסיה, קדומים, קדימה-צורן, קלנסואה, קרית-עקרון, קרני-שומרון, ראש העין, ראשון לציון, רחובות, רמלה, רעננה, שוהם, שומרון ותל-מונד.

בן דוד תקפה את התנהלות משרד האוצר בכל הנוגע לשכר המורים ואמרה: "אנחנו מונעים מצב שבו נגיע ל-1 בספטמבר ולא יהיה מי שיקבל את התלמידים בגנים ובבתי הספר. יש כיום מצוקה קשה מאוד, יש מורים שמחנכים שתי כיתות, איפה נשמע דבר כזה!? לכן אנחנו לא מחכים לרגע האחרון, אנחנו מתריעים על המצב כבר מספר חודשים. מינואר אנחנו נמצאים במשא ומתן ולצערנו האוצר גורר רגליים, מנותק ואטום בלי לדעת מה שקורה בשטח".

מי שבקיא במשא ומתן יודע שבמשרד האוצר רק מדברים. אני בעד לעלות את השכר למורים הצעירים וגם את השכר של המורים הוותיקים. אני רוצה העלאת שכר יותר גבוהה למורים הצעירים משמציעים במשרד האוצר".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן