נמצא מחליף למתן סידי: זה הדובר החדש של בנט

אחרי הטלטלה הנוספת בלשכתו המתפרקת של ראש הממשלה נפתלי בנט עם התפטרותו של הדובר המדיני מתן סידי, ראש הממשלה בחר את הדובר הבא שינסה לשקם את הלשכה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/06/22 16:00 ז בסיון התשפב

נמצא מחליף למתן סידי: זה הדובר החדש של בנט
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הכאוס בלשכת ראש הממשלה נפתלי בנט נמשך, כפי שפורסם לראשונה בכיפה, דובר ראש הממשלה, מתן סידי, סיכם עם ראש הממשלה על סיום תפקידו. בנט מיהר למצוא מחליף ולקח לתפקיד דובר צעיר אחר שליווה אותו בשנים האחרונות.

תכירו את הדובר החדש של ראש הממשלה

יותם בן יצחק ייכנס לתפקידו כדוברו המדיני של ראש הממשלה, נפתלי בנט. בן יצחק (32) החל את דרכו כלוחם וקצין בחטיבת גולני, שם שירת במגוון תפקידי פיקוד והדרכה. לאחר מכן עבר לשרת בחטיבת דובר צה״ל, ומילא תפקידים פיקודיים ומקצועיים כמפקד פלגת המתעדים וכדובר פיקוד העורף.

נזכיר כי סידי (26), משמש מאז הקמת הממשלה כראש מערך התקשורת במשרד רה"מ וכיועץ התקשורת האישי לראש הממשלה. הוא מייעץ לרה"מ מזה כארבע שנים וחצי ושימש כדוברו אף במשרדי הביטחון והחינוך. לאחר מכן שימש כדובר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן. 

במסגרת תפקידו שימש בשנה האחרונה כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן