פרסום ראשון בכירים בימינה: דובר ראש הממשלה מתן סידי החליט להתפטר

הכאוס בלשכת ראש הממשלה נמשך ואחרי הפרישה של ראש הסגל והיועצת המדינית, דובר ראש הממשלה מתן סידי מתכוון להתפטר בימים הקרובים | בנט מכיר את ההחלטה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/05/22 10:34 כו באייר התשפב

בכירים בימינה: דובר ראש הממשלה מתן סידי החליט להתפטר
סידי ובנט, צילום: שמוליק נעמני

לשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט בכאוס מוחלט וגל העזיבות שם לא עוצר. מה שהתחיל עם התפטרותו של דובר המפלגה ונמשך עם ההתפטרות המפתיעה של היועצת המדינית שמרית מאיר הגיע לשיא בשבוע שעבר עם ההודעה הדרמטית של ראש הסגל טל גן צבי כי הוא החליט להתפטר, אבל נראה שזה עדיין נמשך. 

על פי גורמים בכירים במפלגת ימינה מתן סידי הדובר של ראש הממשלה, החליט להתפטר והוא יעזוב בשבוע הבא. סידי הולך יד ביד עם נפתלי בנט כבר מספר שנים ונכנס ללשכת בנט בימים בהם בנט היה שר החינוך, מאז הוא הפך לדובר הצעיר ביותר לשר הביטחון ולפני שנה שבר שיא נוסף כשהפך לדובר ראש הממשלה הצעיר ביותר.

גן צבי עזב על רקע אידיאולוגי: "טוב שהוא הלך"

אחרי שבתחילת השבוע התבשרנו על עוד עזיבה בלשכת בנט, כשראש הסגל של ראש הממשלה, הסרוג טל גן צבי, ביקש מראש הממשלה לסיים את תפקידו. גורמים במפלגת ימינה מספרים לחדשות כיפה מה הסיבה שהביאה את גן צבי לקבל את ההחלטה. על פי גורמים במפלגה גן צבי התקשה לשאת את כל הצעדים וההחלטות של בנט ופרישתו היא על רקע אידיאולוגי. גורם אחר בסיעה אמר היום לחדשות כיפה כי, "טוב שהוא הלך. זה היה לו קשה מאוד שנה שלמה הוא לא ראה את האישה והילדים".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן