כאוס בלשכה כפי שפורסם לראשונה בכיפה: דובר ראש הממשלה מתן סידי התפטר

אחרי גל העזיבות בלשכת בנט, מי שהיה לדובר ראש הממשלה הצעיר ביותר, מתן סידי יעזוב היום באופן רשמי את משרתו ויעבור לעסוק במגזר הפרטי | בנט: "מאחל לו הצלחה רבה בהמשך"

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/06/22 15:53 ז בסיון התשפב

כפי שפורסם לראשונה בכיפה: דובר ראש הממשלה מתן סידי התפטר
סידי ובנט, צילום: שמוליק נעמני

כפי שפורסם בכיפה, היום (ב') סיים מתן סידי את תפקידו כדובר של ראש הממשלה, נפתלי בנט. סידי (26), משמש מאז הקמת הממשלה כראש מערך התקשורת במשרד רה"מ וכיועץ התקשורת האישי של בנט. הוא מייעץ לבנט מזה כארבע שנים וחצי ושימש כדוברו אף במשרדי הביטחון והחינוך. לאחר מכן שימש כדובר מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, מתניהו אנגלמן. 

במסגרת תפקידו שימש בשנה האחרונה כדוברו המדיני של ראש הממשלה, ובמקביל היה אמון על ניהול מערך התקשורת של משרד ראש הממשלה וזרועותיו, בהן המוסד, המטה לביטחון לאומי (מל"ל), המועצה הלאומית לכלכלה, מערך הסייבר הלאומי, ארכיון המדינה ועוד. מחליפו בתפקיד יהיה דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, יותם בן יצחק.

בנט: חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע 

בנט הודה לסידי על העשייה המשותפת ומסר: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים. מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון. פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

"קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי"

מתן סידי הגיב על הפרידה: "לפני ארבע שנים קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי, ומאז הייתה לי הזכות להיות לצידו בכל הצמתים, ההצלחות והאתגרים שזימנה לנו הדרך המשותפת. זכיתי להיות לו לעזר ולהיות שותף לעשייה שהוביל עבור הציבור בישראל בעבודה קשה מסביב לשעון, בכל התפקידים בהם כיהן. למדתי ממנו על אהבת העם והארץ, על שליחות ציבורית, ובעיקר - על עמידה בלחצים ומאבק על אמונותיך כשהלב במקום הנכון. כעת, הגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לראש הממשלה על הכל ולאחל לו הצלחה רבה בעבודתו המסורה למען הציבור בישראל".

 נזכיר כי בשבועות האחרונים לשכתו של ראש הממשלה נפתלי בנט נמצאת בכאוס מוחלט וגל העזיבות שם לא עוצר. מה שהתחיל עם התפטרותו של דובר המפלגה ונמשך עם ההתפטרות המפתיעה של היועצת המדינית שמרית מאיר הגיע לשיא בשבוע שעבר עם ההודעה הדרמטית של ראש הסגל טל גן צבי כי הוא החליט להתפטר, וסידי המשיך את הגל.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן