"בנט הונה, רימה ושיקר לאורך כל הדרך": באופוזיציה מגיבים למתקפה

ראש הממשלה פנה לציבור באגרת ובה פירט את הישגי הממשלה ותקף את האופוזיציה, והמפלגות לא נותרו חייבות. "הרוב הדומם שהוא מדבר עליו בקושי מעביר אותו את אחוז החסימה"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/06/22 09:28 ד בסיון התשפב

"בנט הונה, רימה ושיקר לאורך כל הדרך": באופוזיציה מגיבים למתקפה
סמוטריץ', צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

באיגרת מיוחדת לאזרחי המדינה שפורסמה הבוקר (ו') ברשתות החברתיות, סמוך לערב חג השבועות, פנה ראש הממשלה נפתלי בנט אל "הרוב הדומם" בקריאה לפעולה וציין, "על המגרש כרגע פועל רק צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ', שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של 'פייק ניוז'". 

באופוזיציה לא נותרו אדישים למתקפה של ראש הממשלה, ומהליכוד נמסר בתגובה: "השקרים של בנט לא יכולים להסתיר את העובדה שהוא העביר את השליטה במדינה למנסור עבאס, אחמד טיבי ולחבריהם תומכי הטרור. מחירי הדלק, המזון והדיור שוברים שיאים, בנט ולפיד לא עושים כלום, חוץ מלשלם מדי שבוע מליארדים לרע״מ, המשותפת וזועבי - רק כדי להמשיך לשבת על הכיסא". 

במפלגת הציונות הדתית בראשות חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ציינו כי בנט טרפד הקמת ממשלת ימין עוד לפני הבחירות. "גם שקר שחוזרים עליו אלף פעמים בעשרים עמודים לא הופך לאמת. הוא הונה, רימה ושיקר לכל אורך הדרך והוא ממשיך לעשות את זה באיגרת שמהללת ממשלה שמחרימה יותר מחצי מהעם ומציגה אותו כקדוש מעונה תוך שהוא מסית נגד הימין, מכפיש את הציונות הדתית וקורא לשמאל לצאת למלחמת אחים". 

עוד הוסיפו, "אבל לא תהיה מלחמת אחים חלילה. העם הזה מאוחד בסלידתו מבנט וממעשיו ולכן 'הרוב הדומם' שהוא מדבר עליו בקושי מעביר אותו את אחוז החסימה. בנט מוכר בשבועות האחרונים את המדינה לטיבי וזועבי בניסיון נואש להרוויח עוד קצת זמן על הכיסא אבל גם הוא יודע שזה נגמר". 

איתמר בן גביר, יו"ר עוצמה יהודית, אמר כי דווקא ראש הממשלה הוא זה שמרעיל את האווירה. "אבל זה לא יעזור לו: הסתה וניסיון להפנות האצבע המאשימה דווקא כלפיי האופוזיציה-  לא תצלח!  הציבור זוכר מי הונה ושיקר, גנב את הקולות והפך למפלגת בת של מרץ בשליטת האחים המוסלמים".