הארגונים הדתיים נגד הרב קוסטינר: "עשיו בתחפושת יעקב"

בארגונים "חברותא" ו"נאמני תורה ועבודה" תוקפים את הרב קוסטינר שהתבטא נגד הקהילה הלהט"בית: " דמוניזציה והסתה כלפי אנשים שנולדו עם נטייה מינית שונה.  מצער לראות שראש ישיבת הסדר מתבטא שוב באופן פשטני ומחלק את העולם לרשעים וצדיקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 15:15 כג באייר התשפב

הארגונים הדתיים נגד הרב קוסטינר: "עשיו בתחפושת יעקב"
ארכיון. נגד הרב קוסטינר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אחרי שהרב צבי קוסטינר, ראש ישיבת מצפה רמון, תועד בדברים קשים נגד הקהילה הלהט"בית - ארגונים דתיים במתקפה נגדו. מארגון "חברותא" נמסר כי "הרשע היחיד הוא זה היוצא מלובי השנאה וארגוני הרס המשפחה. כמו הקנאים שהחריבו את בית מקדשנו, הם חפצים להרבות בשנאת חינם, הסתה פנימית, שיסוי וליבוי אלימות, כדי להביא עלינו חורבן שלישי".

"נמליץ לו לשים מחסום לפיו"

בחברותא הוסיפו כי "כנראה שהמדבר מעודד קנאים לטירוף, היום כמו לפני 2000 שנה. נמליץ לדובר שזכה ששמו יופיע בתקשורת עת לחץ על הכפתור להט"בפוביה המביא כותרות, לשים מחסום לפיו בעת הזו. בספירת העומר מתו תלמידי רבי עקיבא על שנאת חינם, וחברותא תמשיך להרבות צדקה לקרב את הבריות לתורה, גם אם הן להט"ביות, ותילחם ברשע הפוקד את עמנו, על אפם ועל חמתן של אלה הרעים לבריות ורעים לשמים, עשיו בתחפושת יעקב".

גם בתנועת נאמני תורה ועבודה מחו על דברי הרב קוסטינר: "דבריו של הרב קוסטינר מהווים דמוניזציה והסתה כלפי אנשים שנולדו עם נטייה מינית שונה. אנו מגנים בתוקף את דבריו שממשיכים להדיר קבוצות אוכלוסיה שלמות ולדחוק אותן מחוץ למחנה. מצער לראות שראש ישיבת הסדר מתבטא שוב באופן פשטני ומחלק את העולם לרשעים וצדיקים. כדאי שיזכור כל אדם, ובפרט כל איש חינוך, כי כל אדם נברא בצלם".