הח"כ הסרוג: הרב קוסטינר שכנע אותי להשתתף במצעד הגאווה בירושלים

אחרי שנחשפו ההקלטות המסעירות של ראש ישיבת מצפה רמון, הרב צבי קוסטינר נגד קהילת הלהט"ב, חבר הכנסת הסרוג משה טור-פז מודיע: הרב קוסטינר שכנע אותי להגיע למצעד הגאווה

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 13:20 כג באייר התשפב

הח"כ הסרוג: הרב קוסטינר שכנע אותי להשתתף במצעד הגאווה בירושלים
תמונת ארכיון. הפגנת הלהט"בים, צילום: פלאש 90, מרים אלסטר

ההקלטות של הרב צבי קוסטינר נגד קהילת הלהט"ב עוררו את זעמם של מספר פוליטיקאים, בהם גם חבר הכנסת הסרוג משה טור-פז מיש עתיד שהודיע כי האמירה של הרב קוסטינר, "הומואים הביתה" גרמו לו להגיע למצעד הגאווה בירושלים. 

טור פז: "במצעד הגאווה הקרוב בירושלים אצעד עם חברי מארגוני הלהטב"קים הדתיים"

בתגובה לדבריו של הרב קוסטינר כתב טור-פז בטוויטר: "‏‎‎השתכנעתי. במצעד הגאווה הקרוב בירושלים אצעד עם חברי מארגוני הלהטב"קים הדתיים. כי להם מגיע בית לא פחות מהרב קוסטינר".

יוראי להב הרצנו נגד הרב צבי קוסטינר: הוא עושה נזק ליהדות

גם חבר הכנסת יוראי להב הרצנו תקף את הרב קוסטינר ואמר לחדשות כיפה: "אני יהודי, אני ישראלי, אני הומו ואני גאה בזה. הדברים של הרב קוסטינר הם דברי בלע, זאת הסתה פרועה ומסוכנת, הוא עושה נזק ליהדות בכך שהוא מפלג, משסע ופוגע באנשים רק בגלל מי שהם. אני הולך לצעוד במצעד הגאווה במצפה רמון ב-1 ביולי וקורא לכל עם ישראל להצטרף אלי. האור ינצח את החושך".

בסרטון שפורסם בכאן חדשות אומר הרב: "זה הקרב שאני אומר לכולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. להגיד: להט"בים הביתה, הומואים הביתה. זה רשע, רשע, רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שמה, רשעים. והם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה".

בהמשך אמר הרב: "אנחנו שותקים. מפחדים. הם מטורפים, אבל כולם שותקים. תפקידנו לא להתבייש ביהדותנו. הממשלה המשוגעת הזאת, הטירוף הזה, בעזרת ה' זה ייפול. אני אומר תמיד: מדינה יהודית, צבא יהודי, מדינת תורה. אני אומר לחבר'ה: מברכים בקול רם, אומרים דברי תורה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן