צפו "הומואים הביתה": הרב צבי קוסטינר נגד הקהילה הלהט"בית

ראש ישיבת מצפה רמון הרב צבי קוסטינר תועד במאהל המחאה מול ביתו של ניר אורבך כאשר הוא קורא נגד הקהילה הלהט"בית: "להט"בים הביתה, הומואים הביתה, זה רשע" | צפו בתיעוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/05/22 12:37 כג באייר התשפב

"הומואים הביתה": הרב צבי קוסטינר נגד הקהילה הלהט"בית
הרב קוסטינר. נגד הלהט"בים, צילום: מכינת בני דוד עלי

צפו ברב קוסטינר יוצא נגד הקהילה הלהט"בית:

התבטאות מעוררת סערה: הרב צבי קוסטינר תועד בסרטון כאשר הוא יוצא בחריפות כנגד הקהילה הלהט"בית. הרב קוסטינר הוא ראש ישיבת מצפה רמון, והתבטאויותיו עוררו כמה סערות בעבר. את הדברים הוא אמר במאהל המחאה מול ביתו של חבר הכנסת ניר אורבך.

הרב קוסטינר: "אני אומר תמיד: מדינה יהודית, צבא יהודי, מדינת תורה"

בסרטון שפורסם בכאן חדשות אומר הרב: "זה הקרב שאני אומר לכולנו, כל אחד במקום שלו. לא להתבייש, לקחת אומץ. להגיד: להט"בים הביתה, הומואים הביתה. זה רשע, רשע, רשע. מי שיודע כמה אלימות יש שם, כמה פגיעות מיניות יש שמה, רשעים. והם הולכים להכניס לכל בית את השיגעון הזה".

בהמשך אמר הרב: "אנחנו שותקים. מפחדים. הם מטורפים, אבל כולם שותקים. תפקידנו לא להתבייש ביהדותנו. הממשלה המשוגעת הזאת, הטירוף הזה, בעזרת ה' זה ייפול. אני אומר תמיד: מדינה יהודית, צבא יהודי, מדינת תורה. אני אומר לחבר'ה: מברכים בקול רם, אומרים דברי תורה".

"אסור לפחד. אפשר לדבר וצריך לדבר ולשנות"

בעבר הודח הרב משירות מילואים בשל אמירותיו. בעצרת שהתקיימה אמר הרב קוסטינר: "העניין זה לא אני, העיקר של תורתנו זה האמת ולהגיד את האמת, כדברי חז"ל חותמו של הקב"ה אמת. אסור לפחד. אפשר לדבר וצריך לדבר ולשנות. כל המאבק הזה הוא לא בשבילי, וזה לא בשבילנו, זה לא כבוד ולא כסף אלא בשביל עם ישראל - להוסיף תורה ואמונה ולהוסיף אהבת ישראל".