גלית דיסטל אטבריאן על החיקוי בארץ נהדרת: "גזענות בוטה - נכנסתי בהם"

חברת הכנסת מהליכוד התארחה לשיחה בארגון "חזון לאומי" והתייחסה לתפקיד שהייתה רוצה לקבל בממשלה בראשות נתניהו: "זו פנטזיה, אבל שרת המשפטים", ולשאיפות בתחום התקשורת: "צריך לסגור את התאגיד וגל"צ"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/22 16:33 ט באייר התשפב

גלית דיסטל אטבריאן על החיקוי בארץ נהדרת: "גזענות בוטה - נכנסתי בהם"
דיסטל אטבריאן, מרוצה היום מהחיקוי בארץ נהדרת, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

ברקע המתיחות הפוליטית עם תחילתו של כנס הקיץ, התארחה אתמול (ג') חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן לשיחה בארגון "חזון לאומי - המרכז למנהיגות ציונית" שעסקה במעבר מפובליציסטיקה לפרלמנט והתייחסה לנושאים שונים.

חברת הכנסת מהליכוד נשאלה על החיקוי שלה בארץ נהדרת והסבירה כי, "הייתה לי בעיה בהתחלה, במערכון הראשון תום יער הרימה כיסא כתר והתחילה לזרוק אותו כאחוזת שד. זה היה סימבוליזציה חד ערכית למזרחי האלים עם הכפכפים בבריכה שזורק כיסאות כתר פלסטיק. אין שום סיבה לקחת אותי ולתת לי להשליך כיסא כתר למעט סיבה אחת – גזענות בוטה. נכנסתי בהם על הדבר הזה ומאז הדמות שלי עברה שינוי, אני כבר לא גזענית בוטה, אני מעריצה של נתניהו. האמת? אני מוצאת את עצמי נקרעת מצחוק, זה מצחיק אותי, אני מחבבת את החיקוי. פוליטית הוא מצוין לי".

"גאולה אבן נמצאת בניגוד עניינים עם 120 ח"כים"

דיסטל אטבריאן התייחסה לתקשורת הציבורית בישראל ואמרה: "צריך לסגור את התאגיד וגלי צה"ל. אני רואה שאין היתכנות לתקשורת ציבורית בישראל משום שאין לסמוך על השמאל. הוא ישים את הידיים שלו על הגופים האלה והוא יהיה מוטה. אני לא חושבת שיש סיבה במדינה דמוקרטית לתקשורת ציבורית. השמאל יתן ג'ובים ולפעמים אפילו של נשות ראשי משפטים שמנהלות את תוכנית האקטואליה של הפריים טיים של התאגיד. אשת שר משפטים שנמצאת בניגוד עניינים מטורף עם 120 חברי כנסת, היא מתווכת את החדשות לציבור בישראל והציבור בישראל מממן את זה, זה פסיכי, זאת השתנה מהמקפצה".

בנוגע לשאלה איזה תפקיד תרצה לקבל בממשלת נתניהו אם זו תוקם בעתיד ענתה דיסטל אטבריאן, "זו הפנטזיה בלבד, אין לזה היתכנות, זה לא משהו שאני בונה עליו או שיקרה, אבל אם היה לי את תיק המשפטים בידיים, וואו וואו. זה בוער בי כי אני מזהה את הבעיה המשפטית. התחום הזה זקוק לרפורמות ואני יודעת איך צריך לבנות אותן. איך להסיר מעל 120 ח"כים את אימת ההפללה. קודם כל חוק צרפתי, אחר כך פסקת התגברות, אחר כך ביעור חמץ בפרקליטת ושינוי בחירת שופטים. הפנטזיה השנייה זה תיק התקשורת".