יוצר ארץ נהדרת נגד עמית סגל: "ירושלים יקרה גם לי"

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 טען כי "אם לא נוכל להסביר את נוכחותנו בהר הבית - לא נוכל להסביר אותה בתל אביב ורעננה". מולי שגב ענה לו: "למזלנו בן גוריון חשב אחרת", ופתח ויכוח מעניין למדי בטוויטר

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 19/04/22 21:28 יח בניסן התשפב

יוצר ארץ נהדרת נגד עמית סגל: "ירושלים יקרה גם לי"
מולי שגב, ראש בראש עם עמית סגל, צילום: פלאש 90

ברקע המהומות והתפרעויות הערבים בהר הבית, עימות נוסף, שקט ומתורבת יותר נערך הערב (ג') בטוויטר, עם שני משתתפים בכירים - עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12 ומולי שגב, היוצר והעורך הראשי של ארץ נהדרת.

סגל היה הראשון לצייץ: "מתי יבינו כל השוטים, החוכמולוגים, אזרחי העולם בעיני עצמם, האינטלקטואלים דה לה שמאטע: אם לא נוכל להסביר את נוכחותנו בהר הבית, לא נוכל להסביר אותה בתל אביב וברעננה. ואם אנחנו הבעיה ב'אל אקצה', אנחנו גם הבעיה בפלסטין".

שגב לא היסס לענות לו וכתב: "למזלנו בן גוריון חשב אחרת והכריז על מדינה יהודית בארץ ישראל למרות שהר הבית נותר מעבר לגבול".

הפרשן הפוליטי של חדשות 12 ציטט קטע בו בן גוריון מספר על החשיבות הרבה של העיר העתיקה בירושלים עבורו ושגב מציין כי, "את הר הבית הוא לא מזכיר", ומגלה ברגע של כנות כי, "ירושלים יקרה גם לי, אבל תתפלא כמה ישראלים עדיין מוכנים למות כדי לשמור על הבית וכמה מעטים מהם יהיו מוכנים להקריב את עצמם על הזכות לשחוט גדי בהר הבית".

"מי שיברח מהר הבית, הר הבית ירדוף אחריו", טען סגל והדגיש כי, "בן גוריון לא ויתר על ההר, אלא הכיר בצוק העיתים בחוסר היכולת הזמני לשחררו". סגל לא הסכים לטענות והחליט לערב בויכוח את אביו, עורך מקור ראשון חגי סגל.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן