שלושת הנרצחים בפיגוע באלעד מובאים למנוחת עולמים: "ליבי נשרף"

הפיגוע המחריד באלעד: החלו מסע ההלווייה של שלושת הנרצחים בפיגוע בצאת יום העצמאות | הרב אברהם נחשון ספד להם: "הם נרצחו לא בגלל שהם חרדים הגרים באלעד, אלא בגלל שהם יהודים החיים בארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/22 13:25 ה באייר התשפב

שלושת הנרצחים בפיגוע באלעד מובאים למנוחת עולמים: "ליבי נשרף"
מסעה ההלווייה באלעד, צילום: ללא

מנוחת עולמים: ארונותיהם של בועז גול, יונתן חבקוק ואורן בן יפתח ז"ל הוצבו במקום הפיגוע, שם החלו ביחד מסעות ההלוויה של השלושה, שיתפצלו בהמשך. המסע החל בהשתתפות אלפי בני אדם.

כזכור, אמש (ה') מוצאי יום העצמאות בעיר אלעד הסמוכה לראש העין, התרחש פיגוע רצחני כאשר מחבלים חמושים בגרזנים פתחו במתקפה, טבחו בשלושה יהודים ונמלטו מהזירה. החיפושים אחריהם עדיין נמשכים ומתמקדים באתרי בנייה, ביער רנתיס ומסביב לאלעד.

"ברוך דיין האמת. ליבי מסרב להאמין"

הרב אברהם נחשון ספד בעיר אלעד לפני יציאת הארונות לבתי העלמין: "עזבו אותנו שני יהודים צדיקים. בועז ויונתן. הם נרצחו לא בגלל שהם חרדים הגרים באלעד, אלא בגלל שהם יהודים החיים בארץ ישראל. כל יהודי הוא אח שלו ולא משנה אם הוא בתל אביב אם בירושלים. הם מחפשים לפגוע בכולנו. יש מלחמה בין היהדות לאיסלאם. אנחנו צריכים לנצח ואנחנו ננצח. הבעיה שלנו זו החולשה של הממשלה ומערכת המשפט. או שהממשלה תחזור בתשובה או שתלך".

לימור חבקוק, אלמנתו של יונתן, כתבה בפייסבוק: "ברוך דיין האמת. ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים. ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות. מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום. ה' ינקום דמך בעלי היקר והאהוב. אתה תחסר לנו מאוד".