וואטסאפ משנה את כל מה שהתרגלתם אליו בהודעות קוליות

וואטסאפ בעדכון שיקל מאוד על משתמשיה האינטנסיביים מהמחשב, מעכשיו תוכלו לשמוע הודעה קולית מבלי להישאר בצ'אט בו קיבלתם את ההודעה, העדכון המיוחד זמין לבעלי חשבון הבטא וצפוי להשתחרר לכולם בעתיד

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/22 10:14 ה באדר א'

וואטסאפ משנה את כל מה שהתרגלתם אליו בהודעות קוליות
צילום: shutterstock

אפליקציית המסרים וואטסאפ היא מזמן לא רק כלי ליצירת קשר בין אנשים, האפליקציה תופסת חלקים נכבדים מניהול הזמן שלנו כולל את העבודה שלנו, השימוש האינטנסיבי שלנו כולל מגוון תחומים וסיבות, מקבלת עדכוני עדכוני חדשות, ועד לעבודה יומיומית אפילו דרך המחשב. 

אחת הדרכים הנפוצות לשימוש באפליקציה היא הקלטת הודעות קוליות, אך מדובר גם באחד הדברים היותר מתסכלים מכיוון,  שבהאזנה להודעה ארוכה ככל שתהיה אנחנו חייבים להישאר בצ'אט, וכך אי אפשר להמשיך לקרוא הודעות אחרות לבינתיים כך מעדכן האתר   wabetainfo.   

תוכלו להאזין להודעה קולית ולהמשיך במקביל להיות בצ'אט אחר

בעדכון חדש של Whatsapp Desktop , ניתן יהיה לשמוע הודעה קולית ובמקביל להשתמש בשאר האפליקציה. מדובר בעדכון שייקל על השימוש באפליקציה בצורה משמעותית מכיוון שיאפשר לנו לא להשבית את האפליקציה בשביל לשמוע הודעה קולית ארוכה.

העדכון למעשה יאפשר להפעיל הודעה קולית, לחזור אל שאר חלקי האפליקציה ולשלוט בהודעה הקולית באמצעות חלון קטן שיופיע בחלקו העליון של המסך. האפשרות קיימת כבר באפליקציה המתחרה טלגרם, וכעת בוואטסאפ משלימים פערים.

 

צילום: wabetainfo

כפי שניתן לראות בצילום מסך זה, כאשר תאזינו להודעה קולית, ותעברו לצ'אט אחר, ההודעה הקולית תמשיך לנגן, במקביל לסרגל נגן שמע חדש שיופיע בתחתית רשימת הצ'אטים שלך.

סרגל הנגן יסייע לנו לשלוט על ההערה הקולית באמצעות כפתור ההשמעה ומחוון התקדמות שיעזור לדעת מתי תסתיים ההודעה שאתם שומעים.  

כיום, העדכון זמין לכל בודקי הבטא, אז אם אתם ממש רוצים ליהנות מהעדכון עדכנו את ה- Whatsapp Desktop לעדכון האחרון והעדכני של משתמשי הבטא.

כזכור, בחודש האחרון עדכנה וואטסאפ שתשדרג את אפשרויות שיתוף המדיה באפליקציה. בשדרוג החדש, אם תצלמו תמונות וסרטונים מתוך הצ'אט, יקפוץ לכם מסך מפוצל עם שני לשוניות, "לאחרונה" ו"כללי" כפי שתוכלו לראות בתמונה למטה.