נגמרה החגיגה: גוגל תדרוש תשלום על אחסון תמונות וואטסאפ

אחרי שביטלה את האפשרות לגבות תמונות באיכות גבוהה, גוגל בצעד נוסף שישפיע על הכיס של כל אחד ואחת מכם. על פי עדכון עתידי, גוגל הולכת לגבות תשלום על אחסון קבצי וואטסאפ בגוגל דרייב

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/22 09:30 כח בשבט התשפב

נגמרה החגיגה: גוגל תדרוש תשלום על אחסון תמונות וואטסאפ
צילום: shutterstock

וואטסאפ, היא מרכז חייו של משתמש הסמאטרפון הממוצע, כאשר השימוש המרכזי היומיומי של האפליקציה מלבד התכתבות קורקטית ועדכונים מקבוצות, בהן אתם חברים, הוא שליחת תמונות, סרטונים ושאר קבצי מדיה, מה הייתם עושים לו הייתם צריכים לשלם על כל התענוג הזה?   

הודעה דרמטית של גוגל עשויה לשנות את הצורה בה אנחנו מתנהלים עם וואטסאפ, אחרי שב 2018 הודיעו גוגל ווואטסאפ כי אחסון המדיה של האפליקציה ב google drive לא יכלל במכסת האחסון שגוגל מעניקה בחינם לכל משתמש נראה שזה הולך להשתנות. 

צילום: shutterstock

"גוגל מתכננת להפסיק להציע את התוכנית הבלתי מוגבלת לאחסון גיבויי WhatsApp"

אתר  wabetainfo מדווח, כי לפני 3 חודשים זוהתה אפשרות בניהול הצ'אטים בוואסטאפ, שכאשר אתם בתהליך הגיבוי של הצ'אטים, נכללת אפשרות לוותר על גיבוי של הודעות מסוימות, וזאת בכדי לחסוך מקום בגוגל דרייב שלכם.

העדכון הזה של ווטאסאפ העלה תמיהה, שכן יש הטבה חינמית של גיבוי בלתי מוגבל לקבצי הוואטסאפ בגוגל דרייב, כך שנראה שההטבה של גוגול לקראת סיום, והכיוון של גוגל הולך לקראת הגבלת האחסון וחיוב המשתמשים בתשלום על אחסון תמונות וואטסאפ. . 

אנשי האתר wabetainfo שעוקבים אחר כל פיתוח ועדכון של וואטסאפ,  הבינו מיד שיש משהו מוזר: אחרי שגילו שגיבויים של WhatsApp כבר לא נכללים במכסת האחסון שלנו ב-Google Drive, אז למה WhatsApp תכננה לשחרר תכונה דומה?

על פי הערכות המומחים של wabetainfo, גוגל מתכננת להפסיק להציע את התוכנית הבלתי מוגבלת לאחסון גיבויי WhatsApp שלנו. בתחילה העדיפו באתר לעדכן על הגבלת הנפח בגוגל דרייב כשמועה ולא כחדשות בטוחות, מכיוון שרצו שם לבדוק האם באמת לשם הכיוון הולך, אך לאחר בדיקה הגיעו באתר למסקנות שזה ממש קורה. 

את אנשי wabetainfo זה לא כל כך מפתיע, שכן Google הפסיקה להציע אחסון בלתי מוגבל לתמונות Google כבר בשנה האחרונה.

לכל המודאגים, גוגל עדיין תציע מכסה מסוימת לאחסון גיבויי WhatsApp בחינם, אך זו תהיה תוכנית מוגבלת ולא כפי שהכרנו עד היום, כמו כן, אין מידע על תוכנית האחסון החדשה 

 

 

פרסומת