הסכום הדמיוני שעיריית פתח תקווה תשלם לזמר עומר אדם

למרות שהשיר החדש שלו 'קאקדילה' עורר סערה, אצל הזמר עומר אדם העסקים כרגיל, לקראת יום העצמאות הקרוב בעריית פתח תקווה מתכננים לשלם לזמר כמעט 300 אלף שקל ל-45 דקות

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/22 19:04 יג בשבט התשפב

הסכום הדמיוני שעיריית פתח תקווה תשלם לזמר עומר אדם
עומר אדם, צילום: דוד כהן / פלאש 90

יום העצמאות הפך בשנים האחרונות ליום השיא של הזמרים האהובים עם הופעות קצרות עליהם הם גורפים רווח עצום. הזמר עומר אדם צפוי להרוויח סכום עצום מעריית פתח תקווה ונראה שסערת השיר 'קאקדילה' לא פגעה בעסקים.

על פי פרסום של ערן סויסה בעיריית פתח תקווה מתכוונים לשלם לאדם קרוב ל-300 אלף שקל עבור הופעה של 45 דקות בלבד. בתגובה לפרסום של סויסה אומרים בעריית פתח תקווה כי, "מדובר במופע שתוכנן להתקיים ביום העצמאות לפני כשנתיים ובוטל בשל הקורונה, יודגש כי כלל האירועים העירוניים שעתידיים להתקיים הותנו באפשרות לביטול, בהתאם להיקף התחלואה ולהנחיות הבריאות שיהיו רלוונטיות במועדי ההופעות. לאחר שנתיים שבהן לא התקיימו אירועי העצמאות במתכונתם המלאה, אנחנו מקווים כי ביום העצמאות הקרוב יהיה אפשר לקיימם באופן נרחב ומגוון לרווחת התושבים, כפי שהיה נהוג בימים כתיקונם".

רק לאחרונה עורר אדם סערה עם השיר החדש שלו 'קאקדילה', השיר גרר יקורת ציבורית והוחרם בתאגיד השידור הציבורי, כחלק מהסערה ויכוח מתוקשר בין שרת התחבורה מרב מיכאלי לזמר האהוב עומר אדם, אחרי שכתבה בעקבות השיר "קאקדילה" של אדם, "רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע", הזמר מגיב לשרה ותוקף את הפוסט שכתבה באמצעות תיעוד ישן של בן זוגה, ליאור שליין.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב אדם, "גברת מיכאלי היקרה, קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו, אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם".

"מיכאלי כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך"

אדם הוסיף: "אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתיחסי בכבוד לעובדות שלך. ואת גם מוזמנת לצפות בתכנית מצב האומה בכיכובו של בן זוגך, שבניגוד אליי, מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".