אמו של עומר אדם: מרגש אותי לראות אותו עם תפילין

שרון אדם סיפרה על סבה שהעלה נערים לבר המצווה בבית הכנסת: "אז לא הבנתי מה עושה, אומר וחושב". אדם פרסמה תמונה של בנה עומר מניח תפילין וכתבה: "אחד הדברים שהכי מרגש אותי בעולם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/21 12:04 יח בכסלו התשפב

אמו של עומר אדם: מרגש אותי לראות אותו עם תפילין
בית כנסת בקרני שומרון, צילום: Sraya Diamant/Flash90

לכבוד יום העצמאות ה-71 בחר עומר אדם בתפילין כסמל של הישראליות שלו. הוא אמר בין היתר: "בתוך כל הטירוף, כל אחד חייב למצוא את הבאלאנס שלו, את הזמן שלו עם עצמו, אפילו אם זה רק כמה דקות. תעצרו, תנשמו ותאמרו תודה על מה שיש וגם על מה שאין. 'מודה אני לפניך חי וקיים שהחזרת בי נשמתי בחמלה רבה אמונתך'".

אמו של עומר אדם, שרון, שיתפה ברשת החברתית אינסטגרם תמונה של בנה עומר עם תפילין והתרגשה: "אחד הדברים שהכי מרגשים אותי בעולם זה לראות את הילדים שלי והחברים שלהם בעקבותם, מניחים תפילין. אני נזכרת שהייתי ילדה קטנה הייתי רואה את סבא יוסף שלי ז״ל, שהיה איש מאד מיוחד. הוא כתב גימטריה לפי פרשת השבוע, כל שבוע! והיה מעלה את ילדי בר המצווה לתורה בבית הכנסת".

חיבור מיוחד על סבא וסבתא

"אז לא הבנתי מה הוא עושה, אומר וחושב", כתבה שרון והוסיפה: "אבל היום אני רואה את הקשר בינו לביני לבנים שלי. איזה חיבור מיוחד היה לי עם סבא וסבתא חוה שלי. געגועים. וכן במותם ציוו לנו את החיים. דרך המעשים שלהם- שלנו- שעוברים מדור לדור אנחנו זוכרים אותם לעד".

לפני כשבוע התראיינה אדם ב'לאישה' ונשאלה על הרבנות והיחס אליה. היא משיקה מיזם הרצאות לרווקים שרוצים להתחתן ואומרת כי "כולנו, ובדקתי אחד אחד ואחת אחת, בעד חתונה יהודית וטקס דתי. בעד לעשות את הדבר האמיתי, כי טקס דתי עוטף את נשמתך", והוסיפה כי היא מצפה שגם ילדיה יתחנו בטקס ברבנות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן