קאקדילה| מרב מיכאלי תקפה, עומר אדם הגיב בעוקצנות: "תנשמי"

בסוף השבוע פרסמה שרת התחבורה מרב מיכאלי פוסט נוקב נגד 'קאקדילה', השיר החדש של הזמר עומר אדם, הזמר לא נשאר חייב וענה לשרה, "בן זוגך מנסה לצחוק במודע על הקהילה הרוסית"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/22 08:42 ב בשבט התשפב

קאקדילה| מרב מיכאלי תקפה, עומר אדם הגיב בעוקצנות: "תנשמי"
עומר אדם, צילום: יח"צ

ויכוח מתוקשר בין שרת התחבורה מרב מיכאלי לזמר האהוב עומר אדם, אחרי שכתבה בעקבות השיר "קאקדילה" של אדם, "רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע", הזמר מגיב לשרה ותוקף את הפוסט שכתבה באמצעות תיעוד ישן של בן זוגה, ליאור שליין.

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב אדם, "גברת מיכאלי היקרה, קודם כל כבוד שאת מתייחסת לשיר ברצינות כזו, אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם".

"מיכאלי כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך"

אדם הוסיף: "אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתיחסי בכבוד לעובדות שלך. ואת גם מוזמנת לצפות בתכנית מצב האומה בכיכובו של בן זוגך, שבניגוד אליי, מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".


(התיעוד של שליין בו הוא מתבדח על הקהילה הרוסית).

נזכיר כי בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות כתבה מיכאלי, "הלוואי ויכולתי להיות קלילה ומגניבה כמו עומר אדם, הלוואי. הלוואי ויכולתי להגיד מה הבעיה, זה מרים ומקפיץ חבר'ה במסיבות וחתונות, מה אתם כובד. הלוואי. הלוואי שגם אני הייתי יכולה, כמו עומר אדם, להתעלם ולהתכחש לתוצאות של המילים הגזעניות, המחפיצות והמשפילות בשיר שלו. הלוואי. אבל לצערי אני כובד. כי אני פשוט מתמודדת כבר שנים עם התוצאות ההרסניות של שירים כאלה ושל התרבות שהם מייצגים ומייצרים".

"בנות שהחיים שלהן נגמרו"

מיכאלי הוסיפה, "אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן