עידן רול תועד ללא מסכה | הורוביץ: אין תחליף לאחריות אישית

סגן שר החוץ השתתף במסיבה לרגל השנה האזרחית החדשה ותועד ללא מסכה, "כל המשתתפים ערכו בדיקת קורונה ביום האירוע ליתר ביטחון". שר הבריאות : "ישראל במקום מהטובים בעולם, אבל זה לא יכול להחליף את האחריות האישית של כל אדם בוגר לעצמו ולסביבתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/01/22 18:47 כח בטבת התשפב

עידן רול תועד ללא מסכה | הורוביץ: אין תחליף לאחריות אישית
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

נראה כי התפרצות זן האומיקרון והעלייה הקשה בתחלואה לא מונעת מחברי הממשלה להתקהל. סגן שר החוץ, עידן רול מיש עתיד, תועד במהלך מסיבות השנה האזרחית החדשה רוקד ללא מסכה אמש (שבת) במהלך מסיבה צפופה. 

בן זוגו, הזמר הראל סקעת, העלה סרטון לאינסטגרם ולאחר מכן מחק אותו. מלשכתו של סגן שר החוץ נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שנערך על פי הנהלים, כשבנוסף כל המשתתפים בו ערכו בדיקת קורונה ביום האירוע ליתר ביטחון". 

שר הבריאות הורוביץ הגיב לדברים באופן עקיף. "מערכת הבריאות מנגישה את החיסונים (מאות נקודות חיסון בכל הארץ), מביאה תרופות, משקיעה מאמץ גדול בהסברה, קובעת כללים והמלצות, בודקת, עורכת מחקרים ומטפלת בחולים", כך אמר ניצן הורוביץ בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו. "בזכות העבודה העצומה הזו ישראל במקום מהטובים בעולם, אבל זה לא יכול להחליף את האחריות האישית של כל אדם בוגר לעצמו ולסביבתו". 

(שר הבריאות במסיבת עיתונאים בשבוע שעבר)

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן