מזל טוב: בת חדשה להראל סקעת ולסגן שר החוץ

הראל סקעת ובן זוגו חובקים בת חדשה שנולדה בארצות הברית, אחות קטנה לבנם בן השלוש, ויש לה שם ייחודי. שר החוץ יאיר לפיד בירך: "מזל טובים אהובים שלנו, מחכים לכם בבית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/07/21 09:55 יג באב התשפא

מזל טוב: בת חדשה להראל סקעת ולסגן שר החוץ
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

סגן שר החוץ עידן רול מטעם מפלגת כחול לבן עמוס מאוד בתקופה הראשונה בתפקיד. הבוקר (ה') נודע כי לעומס העבודה נוספה גם בשורה משמחת, לאחר שבארצות הברית נולדה תינוקת חדשה בהליך פונדקאות, בת לרול ולבן זוגו הזמר הראל סקעת, אחות לארי בן השלוש. שמה בישראל: איסלה. 

שר החוץ יאיר לפיד כתב בחשבון הפייסבוק שלו :״נולדה לנו בת״, כתב לי עידן רול בהתרגשות מארה״ב הרחוקה, והשמחה וההתרגשות הגיעו עד לכאן. בת להראל ועידן ואחות לארי. מתרגשים יחד איתכם, ומאחלים שתגדלו את איסלה ואת ארי באהבה ושלווה, בבריאות טובה ובכיף גדול. מזל טובים אהובים שלנו, מחכים לכם בבית".

סקעת, בן 39, חי עם עידן רול, בן ה-37, והשניים מגדלים יחד את בנם. לפני כמה שנים פנה סקעת לקהילה הלהט"בית וכתב: "אני קורא לכם לא להתגייס לצבא! ויודעים מה, גם לא לשלם מיסים על הכסף שתרוויחו בקרוב". דברי של הזמר נכתבו על רקע עמדת המדינה לבג"ץ לפיה היא מתנגדת לאפשר לזוגות להט"בים לאמץ ילדים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן