מי בא לסטורי? אחרי אמסטרדם ווגאס: מוזיאון אינסטגרם הוקם בישראל

אחרי שכבש תיירים מרחבי העולם והפך לנקודת חובה בהוליווד, אמסטרדם ולאס וגאס, גם בישראל נפתח כעת לראשונה מוזיאון אינסטגרם. חלל המחולק לקירות צילום צבעוניים וגדולים המהווים רקעים משתנים אשר הופכים את חווית הצילום למסעירה ומרגשת במיוחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/12/21 13:33 טז בטבת התשפב

אחרי אמסטרדם ווגאס: מוזיאון אינסטגרם הוקם בישראל
צילום: יח"צ קניון שער הצפון

מה לא תעשו בשביל הסלפי המושלם באינסטגרם? צניחה חופשית לצילום באוויר, נסיעה של שעות למיקום אטרקטיבי, ותשלום של אלפי שקלים לצלם מקצועי? עכשיו, תמונת האינסטגרם המושלמת מחכה לכם במוזיאון האינסטגרם הישראלי הראשון.

קניון שער הצפון משיק את מוזיאון האינסטגרם הראשון בישראל שמציע למבקרים חלל חדשני אינסטגרמי, מרהיב ומעוצב המחולק לקירות צילום צבעוניים וגדולים המהווים רקעים משתנים אשר הופכים את חווית הצילום למסעירה ומרגשת במיוחד, כאילו צולמו במקומות שונים ולא במקום אחד. הכניסה למוזיאון, שנמצא בקומה הראשונה של קניון שער הצפון בקריית אתא, חופשית לגמרי. 

צילום: יח"צ קניון שער הצפון

אחרי שפרחים הפכו לאחד מהאלמנטים המצולמים ביותר באינסטגרם, מציע המוזיאון מגוון קירות בסגנונות פרחוניים שונים. קיר פרחי ענק, מובייל פרחוני מעוצב, קיר טרופי בגווני פודרה, חדר בסגנון רישום שחור-לבן, חופת צמחים סגולה-ורודה שמתחתיה ספת קטיפה וכיתוב מוזהב: Flowers are Forever, קיר Kiss me עמוס שפתיים מנשקות ואפילו קיר עם אותיות זהב מתחלפות בו תוכלו לעצב כיתוב מקורי משלכם.

   

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן