איילת שקד מגלה מה הבהירו לה באופוזיציה: "החלטנו לחסל את המותג ימינה"

שרת הפנים מתייחסת בראיון לביקורת המופנית כלפי מפלגת השלטון וטוענת כי מדובר בקמפיין אגרסיבי, "אף מפלגה לדעתי לא התמודדה עם כזאת כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת שמופעלת נגדנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/21 09:59 ו בטבת התשפב

איילת שקד מגלה מה הבהירו לה באופוזיציה: "החלטנו לחסל את המותג ימינה"
איילת שקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לפני שבועיים הודיע מרכז האופוזיציה יריב לוין כי הוא הוא מתכוון להעלות את הצעת חוק חיבור בתים בהתיישבות הצעירה לחשמל והציע להם להצטרף אליו, "העמדתי את חברי הכנסת של ימינה במבחן פשוט", אמר. 

גם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, התייחס באחת מישיבות הסיעה האחרונות למפלגת השלטון, כאשר שירלי פינטו קראה לחברה עמיחי שיקלי "וירוס". "ראש הממשלה בנט, שכל הזמן מטיף לשיח מכבד, הוא לא פוצה פה ואפילו שלח ח״כ מסיעתו לתמוך באמירה המקוממת הזאת. זה שפל לא יאומן שהם הגיעו אליו", התקומם אז יו"ר הליכוד. 

שרת הפנים איילת שקד התייחסה למתקפות האחרונות על ימינה, ובראיון שמתפרסם הבוקר (ו') במוסף סופהשבוע של העיתון מעריב, היא מבהירה מה דעתה על כך. "מדובר בקמפיין אגרסיבי שבנוי על המון פייק ניוז, וזה בכמויות גדולות. אף מפלגה לדעתי לא התמודדה עם כזאת כמות מטורפת של פייק ניוז, איומים ומכונת שקרים משוכללת שמופעלת נגדנו".

עוד הוסיפה כי, "צריך להבדיל בין ביקורת לגיטימית, שאותה אנחנו מקבלים בהבנה, לבין שקרים: ידיעות שקריות או חצי אמיתות. האופוזיציה מפעילה את זה בעיקר נגדי ונגד בנט. מישהו בכיר באופוזיציה אמר לי בכנות - 'החלטנו לחסל לכם את המותג ימינה'".

באשר לרוטציה עם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, שקד חוזרת על המסרים הקודמים שהעבירה בנושא ואמרה, "אם הממשלה תתפקד טוב, היא תסיים את כל ימיה מכל הבחינות עד סוף הקדנציה, כולל ביצוע הרוטציה. כרגע היא מתפקדת מצוין".