לאחר שדקרה אם לעיני ילדיה: בית המשפט האריך את מעצרה

המחבלת בת ה-14 מהפיגוע בשכונת שייח ג'ראח הובאה לדיון בדלתיים סגורות בבית המשפט, ומעצרה הוארך בחמישה ימים. חשודה נוספת נעצרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 09/12/21 13:38 ה בטבת התשפב

לאחר שדקרה אם לעיני ילדיה: בית המשפט האריך את מעצרה
צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט האריך בחמישה ימים את מעצרן של הקטינות החשודות בפיגוע הדקירה שהתרחש אתמול (ד') בבוקר בכניסה לשכונת שייח ג'ראח, שמעון הצדיק, בירושלים, זאת לבקשת נציג היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. 

חשודה נוספת עצורה בחשד לסיוע לאחר מעשה או שיבוש הליכי חקירה. עוד נמסר כי הדיונים בעניינם מתקיימים בדלתיים סגורות. כזכור, מוריה כהן, צעירה בשנות העשרים לחייה נדקרה בגבה לעיני ילדיה, בסכין שאורכה מגיע ל-30 סנטימטרים. "היא הייתה מאוד מודאגת, אבל די מהר העניינים הסתדרו. לשמחתנו הפגיעה הייתה יחסית שטחית וללא פגיעה באיברים פנימיים", כך נמסר מבית החולים הדסה הר הצופים. מאוחר יותר באותו יום, שוחררה הצעירה מבית החולים. 

המחבלת, קטינה בת 14, נמלטה מהאזור לאחר הפיגוע ולאחר מצוד של כוחות גדולים בסיוע מסוק משטרתי אותרה לבסוף במוסד חינוכי סמוך. בעלה של הפצועה, דביר כהן, סיפר אתמול מחוץ לבית החולים כי המחבלת, נכדתו של דובר שכונת שייח ג'ראח עארף חאמד, גרה באזור. "אני יודע מי הם, הם גרים מולי. אני לא חבר שלהם, לא מבקש ביצים וחלב. אנחנו חווים תקופה ארוכה גל ארוך של טרור מאז מבצע שומר החומות, סביב ל"ג בעומר. זה יומיום. בחנוכה כיבו לנו את החנוכיות ואבנים בשגרה". 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן