וואטסאפ בעדכון חדש שיעזור לכם להיפטר מכל השיחות שאתם לא רוצים

פיצ'ר חדש באפליקציית וואטסאפ, תוכלו להגדיר שכל השיחות שלכם ייעלמו כברירת מחדל אחרי 24 שעות, 7 ימים או 90 יום. מארק צוקרברג על המהלך: "לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/12/21 20:29 ב בטבת התשפב

וואטסאפ בעדכון חדש שיעזור לכם להיפטר מכל השיחות שאתם לא רוצים
וואטסאפ. עדכונים חדשים בדרך, צילום: shutterstock

מארק צוקרבג, מנכ"ל מטא, הודיע על פיצ'ר חדש שבעזרתו תוכלו להגדיר שכל השיחות שלכם ייעלמו כברירת מחדל אחרי 24 שעות, 7 ימים או 90 יום. לדבריו, "לא כל ההודעות צריכות להישאר לנצח". התמונה שליוותה את הפוסט היא התכתבות שלו עם אשתו, פריסיליה.

המצב שהיה קיים עד עכשיו זה שהייתם צריכים להפעיל ידנית את התכונה של ההודעות הנעלמות עבור כל צ'אט חדש עם אדם אחר. ההודעות בשיחה ייעלמו לאחר פרק הזמן שהוגדר אם אחד החברים המשתתפים בשיחה אפשר את התכונה הזאת, כלומר מספיק שצד אחד מעוניין בכך. גם בקבוצות תוכלו לקבוע כעת מתי יימחקו כל ההודעות שבהן.

 וואטסאפ, פועלים בתקופה בזמן האחרון להגן על פרטיותם של המשתמשים, הרבה בגלל התחרות עם המתחרות טלגרם וסיגנל. באוגוסט האחרון וואטסאפ השיקה את האפשרות לשלוח תמונה או קטע וידיאו לצפייה אחת ויחידה שלאחר מכן מתפוגגת. 

"פרטיות תמיד הייתה הליבה של וואטסאפ, השקנו את ההצפנה מקצה לקצה והפכנו אותה לברירת מחדל, הרבה לפני שהיא הפכה לסטנדרט בהעברת הודעות", אמר  ראש תחום מוצרי הצמיחה בחברה זפיר חאן, בראיון שקיים ב TechCrunch.

יחד עם זאת, וואטסאפ לא נטרלה את האפשרות לעשות צילומי מסך של ההודעות החד פעמיות , וכך ניתן  לשמור ולהעביר אותן לפני שימחקו. לדברי חאן הפתרון הוא פשוט להפסיק את הקשר עם אנשים כאלה. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן