יאיר נתניהו תוקף את ראש הממשלה והחופשה בחו"ל: "הנוכל בנט"

בנו של ראש האופוזיציה ניצל את החופשה המשפחתית של רעיית ראש הממשלה בנט וילדיו בחו"ל, למרות המלצתו מספר ימים קודם לכן להימנע מלצאת את הארץ: "עלה לכותרות העולמיות על הדבר הזה"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 01/12/21 22:42 כז בכסלו התשפב

יאיר נתניהו תוקף את ראש הממשלה והחופשה בחו"ל: "הנוכל בנט"
יאיר נתניהו, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

לשכת ראש הממשלה פרסמה הודעה לפיה אשת ראש הממשלה גילת בנט, וילדיו, ימריאו היום (ד') לחופשה בת מספר ימים בחו"ל. "לאחר החלטת קבינט הקורונה להשאיר את השמיים פתוחים לתנועת ישראלים, שונה יעד החופשה, בהתאם להנחיות המעודכנות. משפחת בנט תפעל כמובן על פי כל ההנחיות והכללים החלים על אזרחי ישראל", נכתב בהודעה.

ההודעה על החופשה המשפחתית בזמן התפרצות הווריאנט החדש, אומיקרון, הובילה לביקורת נוקבת מצד גורמים רבים. ב"חדשות 12" פורסם הערב, כי בלשכת ראש הממשלה היו מי שטענו כי פנו גילת בנט בבקשה שלא לצאת לחו"ל בימים אלה, אך היא סירבה. עוד דווח כי גורמים בסביבת ראש הממשלה מבינים שהאירוע "לא נראה טוב" ואף "פוגע באמון הציבורי".

יאיר נתניהו: "הנוכל בנט"

אחד מהבקרים של החופשה המשפחתית, הוא יאיר נתניהו. בחשבון הטוויטר שלו כתב הערב: "נתניהו כיכב בתקשורת העולמית כאשר הביא לישראל 4 הסכמי שלום היסטוריים עם מדינות ערב, כאשר הביא את החיסונים החדשים לקורונה לישראל לפני כל שאר מדינות העולם, כאשר חשף את ארכיון הגרעין האיראני הסודי, כאשר נאם בקונגרס האמריקני כנגד הסכם הגרעין עם אירן וכו'".

בשלב הזה, עבר בנו של ראש האופוזיציה לתקוף את ראש הממשלה: "הנוכל בנט עלה לכותרות העולמיות לראשונה לפני חצי שנה, כאשר ניסו להבין איך פוליטיקאי כושל שקיבל 3% מהקולות בבחירות גנב את ראשות הממשלה, וכעת על הדבר הזה". 



מוקדם יותר הסביר בנט את החופשה של רעייתו וילדיו: "משפחת בנט כפופה בדיוק לאותם כללים שחלים על כלל אזרחי ישראל. אני מבין את הביקורת, אבל מאז יום שישי למדנו יותר על הווריאנט ובאילו מדינות הוא מפושט, וקבינט הקורונה קיבל החלטות לאילו מדינות מותר לנסוע ובאילו תנאים".

עוד הוא כתב: "משפחתי (בלעדיי, אני נשאר איתכם...) הייתה אמורה לנסוע לנופש במהלך חופשת חנוכה במדינה שהתבררה כאדומה. הנופש בוטל מיד, ולאחר שהתבררו הכללים החדשים, הם הזמינו נופש למדינה שמותר לצאת אליה. כולם יוצאים על פי כל ההגבלות וכמובן ישהו בבידוד כנדרש. אזרחי ישראל חשובים לי בדיוק כמו ילדיי".

"אני לא ממליץ כרגע לטוס לחו"ל"

ביום שישי האחרון, בעקבות התפרצות זן חדש של נגיף הקורונה, אומיקרוןכינס ראש הממשלה מסיבת עיתונאים שבמהלכה קרא לישראלים שלא לטוס לחו"ל בתקופה הזו, בה ידוע מעט מאוד על הווריאנט החדש.  "אם מישהו שואל אותי, אני לא ממליץ כרגע לטוס לחו"ל, בשל רמת אי ודאות כזאת", אמר במענה לשאלת אחד העיתונאים. "סגר לא על הפרק", אמר בנט בהחלטיות.

בפתח ישיבת הממשלה השבועית שהתקיימה ביום ראשון האחרון, אמר בנט: "המשימה שלנו כממשלה היא לאפשר חיים שגרתיים ככל האפשר. לשם כך, אנחנו מבצעים הערכת מצב בכל יום מחדש, מעריכים בכל יום את גודל וסוג האיום, ומתאימים לכך את הצעדים וההגבלות. עכשיו צריך להדק בגבולות, כדי לשמור על מדינת ישראל פתוחה מבפנים. אני מבין שאולי צריך לשנות את יעד החופשה ולהיכנס לבידוד כשחוזרים, זה קורה גם אצלי במשפחה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן