צפו הסכימה להליך פונדקאות אך קשה לה איתו: מרב מיכאלי מסבירה

יו"ר מפלגת העבודה הידועה כמתנגדת לפונדקאות, חזרה ארצה לפני כחודש וחצי עם בנה החדש, אורי, שנולד בהליך הלא פשוט | במהלך ראיון הסבירה מיכאלי מדוע בחרה בכל זאת בפונדקאות: "עשיתי כל מאמץ לא להזדקק לזה". על שליין: "אבא מוצלח"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 13/11/21 21:14 ט בכסלו התשפב

הסכימה להליך פונדקאות אך קשה לה איתו: מרב מיכאלי מסבירה
השרה מיכאלי, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, כבר הספיקה לחזור לעבודתה לאחר היעדרות ארוכה בעקבות לידת בנה, אורי, בהליך פונדקאות. מיכאלי, שידועה כמתנגדת לפונדקאות ואף ככזאת שאינה מעוניינת להביא ילדים לעולם - הסבירה הערב (ש') בראיון ב"כאן 11" האם "ילדים זה שמחה" ומה דעתה על פונדקאות.

"אורי ספציפית הוא שמחה. הוא מתוק בצורה בלתי רגילה ומאוד מאוד משמח", אמרה מיכאלי, והוסיפה: "אני אומרת, המודל מבחירתי תמיד היה בחירה. אני חוזרת ואומרת כל אחת וכל אחד צריכים לעשות מה שטוב להם ומה שהם רוצים בחיים. אפשר לרצות בשלב מסוים דבר אחד, ובשלב מסוים דבר אחד". 

מיכאלי הסבירה מדוע על אף התנגדותה בעבר, החליטה בכל זאת ללכת על הליך פונדקאות: "לא סוד שהיה לי ויש לי קושי עם הפורמט של הפונדקאות. בגלל הקושי הזה עשיתי כל מאמץ לא להזדקק לזה, לצערי זה לא צלח, זה היה מאמץ מאוד ארוך". 

"קרו שני דברים במקביל. אחד, פגשתי הרבה מאוד נשים פמיניסטיות שבאו להסביר לי שהן כפונדקאיות עושות משהו מאוד פמיניסטי ומאוד מעצים ושאני זו שלא רואה את זה נכון. הדבר שני, כן התפתחה פונדקאות אתית, שהיא לא נצלנית, ולשמחתי התאפשר לי ללכת על הדבר הזה". 

לסיום היא אמרה: "שוב, זה אחד המקומות שבו האידאולוגיה המזוקקת שלך מתנגשת עם המורכבות של החיים וצריך איכשהו להכיל את זה". מיכאלי החמיאה לבן זוגה ליאור שליין: "אבא מוצלח"