גיא מרוז על הציוץ של מירי רגב: צריך לסקול אותה באבנים

מותה של הפעוטה בת השנה וחצי שנשכחה ברכב ביישוב מתן גרם להתבטאויות חריפות, כאשר מירי רגב האשימה את "הפוליטיקה הקטנה" של שרת התחבורה באסון. העיתונאי מרוז בתגובה: צריך לסקול אותה באבנים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 13/10/21 19:38 ז בחשון התשפב

גיא מרוז על הציוץ של מירי רגב: צריך לסקול אותה באבנים
צילום: Tomer Neuberg/Flash90

טרגדיה אירעה בשעות אחר הצהריים היום (ד') ביישוב מתן בדרום השרון, כאשר תינוקת בת שנה וחצי התגלתה לאחר שעות ארוכות ברכב סגור, לאחר שבן משפחתה שכח אותה שם משעות הבוקר, כיוון שהניח שכבר לקח אותה לפעוטון. 

אלא, שהטרגדיה הזו הגיעה גם לנבחרי הציבור. שרת התחבורה לשעבר, מירי רגב, ניצלה את האסון כדי להשתלח ביו"ר מפלגת העבודה שהחליפה אותה בתפקיד הבכיר, מרב מיכאלי, לאחר שזו דחתה בשנה את התקנה המורה על החובה להתקין מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב. בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה כתבה, "כמה עוד ילדים ימצאו עצמם ברכב לוהט בגלל הפוליטיקה הקטנה שלך"? 

גם העיתונאי גיא מרוז, מי שהגיש בעבר את תוכנית הבוקר "אורלי וגיא" בערוץ 13, בחר לספק אמירה משלו לאירוע הטרגי. בתגובה לדבריה של חברת הכנסת רגב, מרוז שיתף את הפוסט המקורי שלה, בו נכתב "את לוקחת אחריות מרב"? והוסיף: "צריך לסקול את רגב באבנים אחרי דבר כזה. די באמת". 

לא מדובר בפעם הראשונה שבה אירוע איום כמו מוות של ילדים מעורר התבטאויות חריפות. בחודש שעבר נפטר אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי, מאיר ישראל עשוש בן ה-6 מהיישוב זמרת, כאשר נשכח ברכב במשך שעות ארוכות. לאחר האירוע, שיתף קרעי את הודעות הנאצה שקיבל מאז האסון. 

"כפוליטיקאי/שליח ציבור, צריך לדעת לקבל ביקורת וגם להבליג על אמירות פוגעניות. אבל יש גבול", כתב. לצד הטקסט הביא קרעי מספר צילומים של הודעות שקיבל. באחת ההודעות נכתב: "חבל שאתה לא נשכחת ברכב יא תת רמה" ובאחרת: "קודם כל תלמדו לא לשכוח ילדים ברכב כל שני וחמישי"

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן