"חבל שלא נשכחת ברכב יא תת רמה" | מגל: לא תשמעו על זה בתקשורת

בשבוע שעבר איבד ח"כ שלמה קרעי את אחיינו הקטן שנשכח ברכב הוריו, קרעי עבר מתקפה ברשת ואזרחים קראו למותו. ינון מגל יצא להגנת חבר הכנסת והסביר במה הוא שונה מעידית סילמן

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/09/21 13:47 ג בתשרי התשפב

"חבל שלא נשכחת ברכב יא תת רמה" | מגל: לא תשמעו על זה בתקשורת
ח"כ שלמה קרעי, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לפני שבוע אסון פקד את משפחת קרעי, מאיר ישראל עשוש, בן 6 מהיישוב זמרת, אחיינו של חבר הכנסת שלמה קרעי מהליכוד, אותר ללא רוח חיים ברכב הוריו בחניון של קריית חינוך שדות נגב שבסמוך לנתיבות. בזמן שמשטרת ישראל חוקרת את נסיבות האירוע וכיצד האב יצא מהרכב ולא שם לב שבנו נותר מאחור במשך שעות ארוכות, ברשת קרעי מותקף בצורה קשה ביותר.

עם צאת החג שיתף ח"כ קרעי כי מאז שנפטר אחיינו הוא מקבל הודעות נאצה, "כפוליטיקאי/שליח ציבור, צריך לדעת לקבל ביקורת וגם להבליג על אמירות פוגעניות. אבל יש גבול", כתב קרעי והוסיף: "ומי שישים את הגבול אלו החברים והמכרים של החלאות האלו, ברוח הימים האלו, אני נוטה להאמין שזה לא סגנון הדיבור המעודן של השמאל הקיצוני הנאור".

לצד הטקסט החריף הביא קרעי מספר צילומים של הודעות שקיבל. באחת ההודעות נכתב: "חבל שאתה לא נשכחת ברכב יא תת רמה" ובאחרת: "קודם כל תלמדו לא לשכוח ילדים ברכב כל שני וחמישי". איש התקשורת ינון מגל יצא להגנת קרעי ותקף את התקשורת, מגל כתב: "מצד אחד ההודעות שקיבל ח"כ קרעי באמת מופרעות, מצד שני הוא לא סילמן או אורבך ובכלל לא מהגוש הנכון, אז התקשורת לא מזדעזעת, ולא תראו על זה כלום בחדשות".

גם ח"כ גלית דיסטל הגיבה לסערה וכתבה על הודעות הנאצה:  "ההתמכרות לשנאה הפכה אותם לתתי אדם. איזה רשעים, יא אללה".


(קרעי במליאת הכנסת).

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן