טסים לחו"ל? זו המדינה שמבטלת את הוויזה לישראלים

בעוד כמה ימים ישראלים לא ידרשו להציג אשרה לצורך ביקור תיירותי או עסקי באיחוד האמירויות. במשרד החוץ מדגישים כי עדיין יש להבחין בכללי הכניסה המשתנים בתקופת הקורונה. השרה שקד בביקור מדיני: "חוויתי מהו שלום אמת"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 05/10/21 13:35 כט בתשרי התשפב

טסים לחו"ל? זו המדינה שמבטלת את הוויזה לישראלים
צילום: shutterstock

בשורה לטסים לחו"ל: החל מעוד חמישה ימים, 10.10, אזרחים ישראליים לא ידרשו להצטייד באשרה כדי להיכנס לאיחוד האמירויות. הפטור חל על המגיעים לצורך תיירות או ביקור עסקי. המבקשים להגיע לצורך לימודים, עבודה, התנדבות או אפילו מטעמים דתיים, עדיין נדרשים להציג אשרה מתאימה בכניסה למדינה. 

במשרד החוץ מדגישים כי עדיין יש להבחין בכללי הכניסה המשתנים בתקופת הקורונה. את הבשורה הביאה שרת הפנים איילת שקד, שהגיעה אתמול (ב') לביקור במפרץ הפרסי, ביקור שהחל באבו דאבי ויסתיים בדובאי.

בחלקו המרכזי של הביקור נערכה פגישה עם שר הפנים וסגן ראש הממשלה האמירתי, סיף בן זאייד אאל נהיאן, במסגרתה התרשמה שקד מפרויקטים לאומיים בנושאי עיר חכמה, דיגיטציה ועיר בטוחה המאפשרים לממשל לספק שירותים וביטחון אישי ברמה גבוהה. 

השרה שקד בביקור

השרה שקד בביקור צילום: ללא

בתוך כך, הציעה השרה לקדם השתלמויות והכשרות עבור אימאמים ישראלים באמירויות בנושאי מתינות דתית, סבלנות ומיגור האלימות. זאת, במסגרת תפקידו של משרד הפנים בישראל האמון על הדתות שאינן יהודיות ומעסיק כ-300 אימאמים ומואזינים ב-270 מסגדים.

השרה ציינה בפני מקבילה כי מערכת היחסים בין המדינות אסטרטגית וחשובה ויש צורך בהמשכיות ביחס להסכמים שנכרתו ובחימום היחסים בין המדינות.

"חוויתי מהו שלום אמת. הממשל יצא מגדרו על מנת להבהיר ששותפות אמיתית נכרתה בין המדינות", אמרה שקד, "אני רואה חשיבות רבה בחיזוק מערכת היחסים האסטרטגית בין ישראל לאיחוד האמירויות. ועידת האקספו היא במה מבורכת למינוף הקשרים ופיתוח הזדמנויות כלכליות חדשות בין ישראל, איחוד האמירויות והעולם כולו. היוזמות החדשות ושיתופי הפעולה העתידיים שבכוונתי להוביל ולקדם יחד עם שר הפנים וסגן ראש הממשלה האמירתי יסייעו לחיזוק הקשר בן המדינות ולכבוד הדדי בין בני דתות שונות. זו משימה עליונה בחשיבותה המשותפת לשני העמים". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן