המשטרה עצרה חשודים בתקיפת השוטרים | נתניהו: התקיפה בגלל שבנט תלוי במנסור עבאס

התקיפה האלימה בכפר קאסם במהלכה נפצעו מספר שוטרים מוסיפה לעורר הדים, המשטרה עצרה ארבעה חשודים | המפכ"ל: הנחתי לפעול בנחרצות ובתקיפות | נתניהו האשים את ממשלת בנט

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/10/21 20:24 כו בתשרי התשפב

המשטרה עצרה חשודים בתקיפת השוטרים | נתניהו: התקיפה בגלל שבנט תלוי במנסור עבאס
המפכ"ל. מגבה את השוטרים, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אירוע חריג התרחש ביום שישי האחרון. שוטרים הגיעו לפשוט על בית בכפר קאסם והותקפו באלימות. שני שוטרים נזקקו לטיפול רפואי ומתנדב אחד נפצע. במשטרה יוצאים למעצרים ובמערכת הפוליטית תוקפים את הממשלה.

בהמשך לאירוע מיום שישי לפנות בוקר במהלכו שוטרים שהגיעו לבצע מעצר חשוד בכפר קאסם, הותקפו בידי מספר תושבים שניסו למנוע את המעצר, המשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים בתקיפת השוטרים וצפויים מעצרים נוספים.

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יעקב שבתאי אמר בעקבות אירוע האלימות כלפי שוטרים בכפר קאסם: "לא נעבור לסדר היום אירועי אלימות כלפי שוטרים כפי שקרה בכפר קאסם. הנחתי את פיקוד המחוז והמרחב לפעול בנחרצות ובתקיפות ולשים את היד על כל מי שלקח חלק באירוע ואנו נעמיד לרשותם את כל האמצעים והכוחות שידרשו. 

כבר עצרנו 4 חשודים ביניהם שני החשודים המרכזיים שעל פי החשד תקפו את השוטרים ולא נרפה עד שנביא את כל העבריינים לדין.  

אני מגבה באופן מלא את השוטרים לפעול על פי חוק עם האמצעים שעומדים לרשותם אל מול כל מי שינסה להרים עליהם את ידו.  לא נקבל מצב שבו פוגעים בשוטרים שבאים לבצע את תפקידם". 

המפכ"ל גם שוחח עם השוטרים שהיו באירוע, חיזק אותם ואמר להם: "אני מגבה אתכם ומבטיח לכם שנעשה ככל שביכולתנו למצות את הדין עם העבריינים".

יו״ר הליכוד, בנימין נתניהו התייחס לאירוע וכתב: כשהממשלה של בנט תלויה במנסור עבאס ובאחים המוסלמים, עבריינים במגזר הערבי מרימים את הראש ומעזים לפגוע בשוטרים שלנו. זו חציית קו אדום שאסור לעבור עליה לסדר היום. יש למצות את מלוא חומרת הדין עם כל מי שהיה מעורב במעשה האלימות הנפשע הזה".