ליטל בת ה-17 נמצאה קבורה, בן 47 חשוד ברצח

אתמול דווחה אישה מאור עקיבא כי נכדתה נעדרת, והיום אותרה גופה חצי קבורה בקריית מוצקין. ליטל שנמצאה ללא רוח חיים למדה בפנימייה בדרום והמשטרה חושדת באדם לו היה קשר קודם עם הצעירה

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/10/21 19:52 כו בתשרי התשפב

ליטל בת ה-17 נמצאה קבורה, בן 47 חשוד ברצח
הזירה בה נמצאה הגופה, צילום: דוברות המשטרה

טרגדיה באור עקיבא. גופה קבורה למחצה שנמצאה היום (ש') בקריית מוצקין נמצאה מתאימה לנערה צעירה שנעדרה מאתמול. סבתא של ליטל יעל מלניק דיווחה כי נכדתה שמתגוררת בפנימייה בדרום ומתמודדת עם בעיות נפשיות לא שבה הביתה, אדם מבוגר מהצפון שהיה בקשר עמה נעצר בחשד למעורבות במעשה.

עם הדיווח על היעדרותה סיפרה הסבתא כי לליטל יש קשר עם אדם המתגורר בצפון. חוקרי המשטרה עצרו את החשוד, תושב קריית מוצקין בן 47 שעובד במעון לחוסים. קיים חשש כי הרוצח קבר את ליטל בעודה בחיים.

לחשוד שעובד במוסד לחוסים קטינים. אין עבר פלילי ולא ברור מה הביא אותו אם אכן הוא אשם, לביצוע מעשה הרצח הקשה. 

מדוברות המשטרה נמסר מוקדם יותר כי היא המשטרה חוקרת "חשד לרצח בקריית מוצקין, במסגרתו אותרה גופת אדם קבורה חלקית סמוך לאתר בנייה בעיר. לפני זמן קצר נעצר חשוד במעורבות במעשה". עוד סיפרו כי: "כוחות משטרה גדולים בפיקוד מפקד מרחב אשר, תנ"צ שאול צמח, הגיעו לזירת האירוע ופעלו יחד עם גורמים מקצועיים בהם חוקרי מז"פ במסגרת החקירה שנפתחה. מניתוח ראשוני של הזירה עולה חשד לרצח של אישה שזהותה טרם ידועה".


(פעילות המשטרה בצפון).