מורן בן אלי ממעלות נהרגה עם שלושה מילדיה: הותר לפרסום שמו של הנהג שנספה בתאונה

שלושה כלי רכב היו מעורבים בתאונה הקשה בגליל, בהם מונית, רכב מסחרי ואוטובוס שהסיע חניכים מבני עקיבא. נהג האוטובוס, אשר בסון, בן 76 מהקריות, נפצע קשה מאוד ולבסוף מת מפצעיו. אב המשפחה שנספתה, ראובן, מאושפז בבית החולים רמב"ם

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 29/09/21 22:43 כג בתשרי התשפב

מורן בן אלי ממעלות נהרגה עם שלושה מילדיה: הותר לפרסום שמו של הנהג שנספה בתאונה
פינוי הפצועים לבתי החולים, צילום: Basel Awidat/Flash90

חמישה בני אדם נהרגו בתאונה הקטלנית שאירעה היום (ד') בשעות אחר הצהריים בכביש 89, סמוך למועצה מקומית חורפיש. בתאונה, שהיו מעורבים בה רכב פרטי, רכב מסחרי ואוטובוס שהסיע את חניכי בני עקיבא שחזרו ממסע סוכות, הביאה לפציעה של עוד עשרות, רובם נערים צעירים חניכי התנועה, שהובאו לטיפול בבתי החולים באזור. 

ארבעה מההרוגים הם נוסעי הרכב הפרטי. בעיריית מעלות פרסמו הודעה עם שמות ההרוגים, תושבי העיר. אם המשפחה מורן בן אלי,35, נהרגה יחד עם שלושה מילדיה: הבן דקל, בן 15, הבן ליאם, בן 11 והבת אנאל בת ה-5. "אנו משתתפים בצערה העמוק של משפחת בן אלי ממעלות תרשיחא, ומאחלים החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים, ובהם אב המשפחה ראובן בן אלי שמאושפז בבית החולים רמב״ם".

עוד נמסר כי ראש העיר ארקדי פומרנץ הנחה את מנכ״ל העירייה להיערך באופן מיידי למתן מעטפת עירונית כוללת של העירייה ועובדיה, בכלל ההיבטים ולהעמיד לרשות המשפחה את כלל האמצעים הדרושים. צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה כבר פועלים בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה. מסע הלוויות יחל בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות.

הרוג נוסף הוא נהג האוטובוס אשר שמו הותר בפרסום: אשר בסון, בן 76, מקריית ים. שירותי הדם של מד"א סיפקו 188 מנות ומרכיבי דם לבתי החולים בצפון שקלטו את פצועי התאונה הקשה. 

המשטרה, אשר עם היוודע התאונה חסמה את הכביש לשני הכיוונים, מסרה כי מחקירה ראשונית של התאונה עולה היו מעורבים אוטובוס ושלושה כלי רכב פרטיים, ביניהם מונית. ככל הנראה מסיבה שעדיין אינה ברורה אחד הנהגים סטה מנתיבו וגרם לתאונה. 

מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי הגיע לזירת התאונה סמוך לחורפיש והתעדכן בשטח על פעולות המשטרה וכוחות ההצלה. יחד איתו ממ״ז צפון ניצב שמעון לביא וראש אגף התנועה ניצב אלון אריה.

צילום: דוברות המשטרה

ראש הממשלה נפתלי בנט נחת הערב בטיסה מארצות הברית ושוחח עם השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, ועם מזכ"ל תנועת בני עקיבא, יאיר שחל, בעקבות התאונה. "הלב נקרע לנוכח מראות התאונה הקשה בגליל העליון. אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב וחיבוק גדול למשפחות ההרוגים בשעתן הקשה. עם ישראל כולו מתפלל לרפואת הפצועים. אני מבקש מהציבור הישראלי להקפיד הקפדה יתרה על נסיעה זהירה בדרכים. שלא נדע עוד צער".