מוטי יוגב לחברי המרכז: סליחה על שבקשתי מכם להירתם לבחירתה של חגית

משבר מפתיע במפלגת הבית היהודי מגיעה מכיוונו של חבר הכנסת לשעבר מתומכיה המובהקים של יו"ר המפלגה. על נתינת האות ב' לימינה אמר: "אמנם חגית נפגעה אישית, אך במנהיגות ציבורית יש להתעלות מעל זה"

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 05/02/21 08:37 כג בשבט התשפא

מוטי יוגב לחברי המרכז:  סליחה על שבקשתי מכם להירתם לבחירתה של חגית
חוזר לכנס? מוטי יוגב, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

בבית היהודי מסתבר שישנם עוד כאלו שהמומים מהבחירה לתמוך בימינה מבחוץ ולהעניק להם את האות ב' בבחירות. מסגרת ההסכם הבטיח יו"ר ימינה לדאוג למינויה של יו"ר הבית היהודי, חגית משה, למינוי לשרה בממשלה הבאה. פרטי ההסכם: הבית היהודי לא תרוץ לכנסת ה-24, המפלגה מביעה את תמיכתה בנפתלי בנט לראשות הממשלה, ימינה תרוץ תחת האות ב׳, חגית משה תמונה לשרה בממשלה הבאה. אלא שהמהלך זוכה לגינוי דווקא מהאיש שהיה קרוב ביותר לחגית לאורך הפריימריז, ח"כ לשעבר מוטי יוגב.

יוגב הוציא הודעה לחברי המרכז בזו הלשון: "חברים וחברות יקרים ה' עימכם. מרגיש צורך לבקש את סליחתכם, על בקשתי אתכם להירתם לבחירתה של חגית משה ליו"ר הבית היהודי". יוגב התייחס למצב שבו משה נותרה בחוץ, אך לא מוכן לסלוח על הבחירה לתמוך בימינה: "משה ליו"ר הבית היהודי.
אמנם חגית נפגעה אישית, אךבמנהיגות ציבורית יש להתעלות מעל זה. שמירה על האות ב' אינה ערך בפני עצמה. האות ב' הייתה משמעותית כאשר ייצגה את ערכי הציונות הדתית וחבריה".

לסיום כתב: "בחירתי בחגית הייתה מתוך מחוייבות ונאמנות לערכי הציונות הדתית וחבריה, מתוך רצון לאחד כוחות ולהביא להשפעה רבה יותר מדרכנו על מישורי החיים במדינת ישראל. לצערי, יצא שנכשלנו והכשלתי אחרים. עם ישראל חי וימשיך לחיות, מעל כל המחלוקות והמפלגות".