זהות חדשה | פייגלין חוזר לליכוד: "יש לאחד כוחות במחנה הלאומי"

יו"ר תנועת זהות חוזר למפלגת האם שלו אחרי יותר מ-6 שנים, זאת בעקבות המשבר החמור בו ישראל שרויה. פייגלין הסביר מדוע אינו ממשיך לרוץ עם המפלגה שהקים: "פיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת - מזיקה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/07/21 13:55 כח בתמוז התשפא

זהות חדשה | פייגלין חוזר לליכוד: "יש לאחד כוחות במחנה הלאומי"
"זכות גדולה", משה פייגלין, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יותר מ-6 שנים עברו מאז עזב את הליכוד, וכעת האיחוד הושלם: יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין התפקד בחזרה למפלגה והודיע על תמיכתו הרשמית. פייגלין הסביר את המהלך בכך שישראל נמצאת במשבר חמור וכי על כל המחנה הלאומי להתאחד תחת הליכוד.

"המשבר בו נמצאת מדינת ישראל הולך ומעמיק בכל תחומי חיינו", אמר פייגלין, "בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, במשילות וביציבות השלטונית. המציאות 'צועקת' למנהיגות של תוכן, שתשיב לחיינו את יסוד האמונה והחירות, לכן, הגיע הזמן לחזור לפוליטיקה".

יו"ר זהות הוסיף ואמר כי, "לאחר התלבטות ארוכה ובחינה מעמיקה הגעתי למסקנה שהכלי הנכון לפעול מתוכו הוא תנועת הליכוד המשקפת את המכנה המשותף הגדול ביותר של הציבור הלאומי-מסורתי, כמו גם ההבנה שפיצול פוליטי במציאות השברירית המתמשכת מזיקה לעניין. החלטתי שיש לאחד כוחות במחנה הלאומי ועל כולנו לשוב ולהתייצב בסיפון הליכוד ולהמשיך עמו את המסע. אנו נעשה זאת בענווה ובאהבה גדולה, מתוך שיתוף פעולה עם הציבור המסורתי בליכוד על כל נציגיו ועם הרוב היהודי שקולו נגנב במערכת הבחירות האחרונה".