ממשלת השינוי | זאב אלקין יכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת: "זו ממשלה צעירה"

שר השיכון המיועד נענה לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בנט ולפיד התייחסו לפרסומים בנוגע לקשיים בממשלת השינוי: "הספינים השונים שפורסמו בכלי התקשורת הם בעיקר מגוחכים" | בניסיון לגייס עריקים: בליכוד אישרו 3 שריונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/06/21 20:06 כח בסיון התשפא

ממשלת השינוי | זאב אלקין יכהן כשר המקשר בין הממשלה לכנסת: "זו ממשלה צעירה"
ראשי סיעות מממשלת השינוי, צילום: רענן כהן

מחלוקות בגוש השינוי. הערב (ג') נערכה פגישה בביתו של יו"ר תקווה חדשה גדעון סער, בניסיון לפשר על הפערים שנוצרו בין מפלגתו לכחול לבן בנוגע למספר נושאים, ביניהם: סמכויות לטיפול בסוגיית הבנייה הפלשתינית הבלתי חוקית בשטחי C ביהודה ושומרון. בפגישה נכחו סער, יו"ר ימינה נפתלי בנט ויו"ר יש עתיד יאיר לפיד.

מיכאלי דורשת לקצץ מתקציב כבישי יו"ש | עודד רביבי: "פגיעה בפלשתינים"

לפי פרסום ב'וואלה', גורם המעורב במו"מ, אמר: "בישורת האחרונה נראה שהמכשול בפני הקמת הממשלה הוא זאב אלקין. בכל רגע הוא מגיע עם סיבוב ימני נוסף, זה לא יעבוד ככה. כולם עושים ויתורים גדולים, הימין מקבל הרבה מעבר לכוחו".

במהלך הפגישה הצטרף לדיונים שר השיכון המיועד, זאב אלקין, שנענה לבקשה לכהן גם כשר המקשר בין הממשלה לכנסת. בנט ולפיד מסרו: "זו ממשלה צעירה ואנחנו זקוקים לנסיונו העצום ולחוכמתו של אלקין כדי להתמודד עם האתגרים הגדולים העומדים בפנינו ובראש ובראשונה העברת התקציב. הספינים השונים שפורסמו בשעות האחרונות בכלי התקשורת הם בעיקר מגוחכים".

אלקין כתב אתמול בחשבון הטוויטר שלו כי הוא מחיוב למפלגתו. "למי שלא הבין אז אני מבהיר בפעם נוספת: אני מחויב לתקווה חדשה, לדרכה ולהסכמים שגיבשנו. אפשר להרגיע?".

הליכוד מנסה לגייס עריקים: אושרו 3 שריונים ברשימת המפלגה

150 חברי מזכירות הליכוד אישרו הערב סופית את הצעתם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר המזכירות ישראל כץ, להציב שלושה שריונים ברשימת המפלגה בבחירות הבאות. ההצעה שאושרה תאפשר לשריין שלושה מועמדים שונים בכל עשריה (ראשונה-שלישית).

ההצעה נועדה להפעיל לחץ על עריקים פוטנציאליים ממפלגות תקווה חדשה וימינה ובכך למנוע את הקמת ממשלת השינוי של לפיד ובנט. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן