קרעי: "שניים מתקווה חדשה יחברו לנתניהו" | אלקין, הנדל והשכל מכחישים

חבר הכנסת מהליכוד התייחס לאפשרות של עריקים שיגיעו לממשלת נתניהו, ואמר כי אלקין, השכל והנדל הבהירו לסער שהם לא מחויבים לו ב-21 הימים. אלקין: "לא היה ולא נברא. מעניין שח"כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 25/05/21 10:29 יד בסיון התשפא

קרעי: "שניים מתקווה חדשה יחברו לנתניהו" | אלקין, הנדל והשכל מכחישים
קרעי עם ראש הממשלה, צילום: יחצ

ח"כ שלמה קרעי התייחס הבוקר (ג') לאפשרות שיגיעו עריקים לליכוד, אם יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, לא יצליח להקים ממשלה והמנדט יחזור לכנסת. ביש עתיד דיווחו הבוקר על התקדמות במלאכת הרכבת ממשלת השינוי ועל הסכמות אליהן הגיעו עם ישראל ביתנו, לקראת חתימה על הסכם קואליציוני.

הרכבת הממשלה | יש עתיד וישראל ביתנו: "סוכמו כל הסעיפים בהסכם הקואליציוני"

קרעי אמר באולפן ynet: "כשהמנדט יחזור לכנסת, שניים מחברי תקווה חדשה יחברו לממשלה בראשות נתניהו". המראיינת מורן אזולאי שאלה אם הוא יכול לספר מי יהיו העריקים, וקרעי השיב: יש את זאב אלקין, שרן השכל ויועז הנדל שהבהירו לסער שהם לא מחויבים לו ב-21 הימים.

ח"כ יועז הנדל מיהר להגיב לדברים: "קרעי הבהיר לנתניהו שהוא לא מחויב לו יותר, רק לאידאולוגיה ימנית. אחרי הרפיסות בלוד ובעכו, אובדן הנגב והגליל ואובדן ההרתעה לחמאס, הבהיר קרעי לנתניהו שב-21 יום הוא כבר לא ביביסט והופך להיות ימני".

ח"כ השכל מתקווה חדשה וחברת הליכוד לשעבר, הגיבה גם היא לדבריו של קרעי. "כך ממציאים ספין, כולנו מחוייבים ומאוחדים מאחוריי גדעון סער. קרעי משקר", קבעה השכל. "זו הדרך היחידה שלו להתקדם בפוליטיקה אחריי שהכשיל ופגע בליכוד בבחירות האחרונות. איך ידע מה קורה בתקווה חדשה, כשאין לו מושג מה קורה בליכוד? אולי כדאי שיחזור הביתה לש"ס".

אלקין, איש ליכוד לשעבר וח"כ מטעם תקווה חדשה בהווה, אמר: "לא היה ולא נברא. מעניין שח"כ קרעי רוצה להגיש את מועמדותו לתפקיד הדובר שלי. תזכורת: לחבר כנסת אסור לעבוד בעבודות נוספות".