פייק ניוז: משרד החינוך הודיע כי הפרסום על ביטול הבגרות באנגלית מזויף

תלמידי התיכון שנגשו היום לבחינת הבגרות באנגלית קיבלו הודעה כי הבחינה מבוטלת עקב העתקה. אלא שמשרד החינוך מיהר להוציא הודעת נגד בה הובהר כי הפרסום מזויף, התלמידים נותרו מבולבלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 16:43 טו בסיון התשפא

פייק ניוז: משרד החינוך הודיע כי הפרסום על ביטול הבגרות באנגלית מזויף
בחינת בגרות. אילוסטרציה, צילום: רועי אלימה, פלאש 90

תלמידי התיכון במדינת ישראל כבר התרגלו לביטולים ברגע האחרון ומתווים שמשתנים ללא הרף. אחרי שנת קורונה קשה במיוחד בה מרבית הבגרויות לא נערכו במתכונתם הרגילה, התלמידים חשבו שהשנה יוכלו לגשת לבגרויות "כרגיל". אלא שתקווה לחוד ומציאות לחוד. ברשתות החברתיות הופצה הבוקר (ד') בסמוך לשעת הבחינה הודעה מטעם משרד החינוך על ביטול הבגרות באנגלית לניגשים לשאלון E.

בהודעה שהופצה נכתב: "הודעה ממשרד החינוך, הבחינה באנגלית בשאלון E שהתקיימה היום תיפסל עקב הדלפות הבחינה ותשובותיה לפני קיום הבחינה בשעה 12:00. התלמידים שנבחנו במועד זה יקבלו מועד נוסף להבחן".

במשרד החינוך מיהרו להוציא תגובת נגד והודיעו כי מדובר בפייק ניוז. בהודעה שמיהרו להוציא למנהלי התיכונים והתלמידים נאמר כי: "המידע המופץ אינו מטעם המשרד, הוא מזוייף ולכן יש להתעלם ממנו."

יפה בן דוד. "למשרד החינוך לא אכפת מעובדי ההוראה בסיכון".

יפה בן דוד. "למשרד החינוך לא אכפת מעובדי ההוראה בסיכון".צילום: הדס פרוש, פלאש 90

כזכור, אתמול הודיע משרד החינוך כי הלימודים לא יימשכו עד חודש אוגוסט. התכנית שגובשה במשרד לקראת הקיץ הקרוב תפעל כדי לצמצם את הפערים הרגשיים, החברתיים והלימודיים שצברו תלמידי ישראל לאורך משבר הקורונה, והיא תתן מענה מהגן ועד לכיתה י"א. בגילי גן ויסודי התכנית תפעל בין התאריכים ה-1.7.2021 ועד לתאריך ה- 21.7.2021. 

במשרד החינוך הוסיפו כי בראשית שנת הלימודים הבאה, תשפ"ב, בתי הספר יערכו מיפויים כדי לבדוק את רמת התלמידים במקצועות הליבה: שפה, מתמטיקה, אנגלית ומדעים, בהתאם לשכבת הגיל הרלוונטית ויערכו ניטור למיפוי פערים רגשיים שנוצרו במהלך שנת הקורונה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן