עופר כסיף ב-CNN: "נתניהו הוא פירומן פסיכופת"

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת טוען בראיון כי מבצע "שומר החומות" החל בגלל ראש הממשלה: "נתניהו הצית שריפה כדי לשמור על שלטונו. נאמר זאת בכל מקום ובכל שפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/05/21 17:50 ז בסיון התשפא

עופר כסיף ב-CNN: "נתניהו הוא פירומן פסיכופת"
עופר כסיף, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ח"כ עופר כסיף מהרשימה המשותפת, התראיין ברשת CNN האמריקאית, והאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואנשיו במבצע "שומר החומות", שהחל עם העברת המנדט להרכבת הממשלה ליו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד.

הדרום תחת מתקפה: שני הרוגים ושני פצועים קשה מפגיעה ישירה באשכול

"ראשית", פתח כסיף לאחר שנשאל על המשך המבצע בעזה, "צריך לדעת, נתניהו עצמו והבריונים סביבו, הבריונים שנקראים ממשלת ישראל, אחראים לתבערה. הוא הצית את התבערה בכוונה תחילה וזה לא צירוף מקרים שהאש החלה באותו יום פחת או יותר שהמנדט להקמת הממשלה עבר מנתניהו ליאיר לפיד. נתניהו הצית את האש בעצמו  ברגע שהבין שאינו יכול הלקים ממשלה. הוא אחראי לכל טיפת דם אשר נשפכת של יהודים ושל פלשתינים. כך שהאחריות על והאשמה הן עליו ועל ממשלתו". 

בהמשך הבהיר כסיף את דבריו והיה בוטה אף יותר. "אמרתי לפני שנה בכנסת, שנתניהו הוא פירומן פסיכופת, ואני אומר זאת שוב, הוא פסיכופת קליני שלא איכפת לו בכלל מחייהם ומטובתם של אחרים, אכפת לו רק מעצמו". 

לסיום אמר הח"כ מהמשות]ת: "הוא רוצה להישאר בשלטון, כדי להישאר מחוץ לכלא וזו הסיבה היחידה שאנחנו סובלים בימים האחרונים. במיוחד סובלים האנשים בעזה. ליבי יוצא אל תושבי עזה ואל תושבי ישראל אשר סובלים שהפסיכופת הזה עוד בשלטון ואני מקווה שהוא יאבד את השלטון בקרוב מאוד".