הרב שמואל אליהו חזר בו משיתוף פעולה עם רע"מ: "אסור להקים איתם ממשלה"

קודם מבצע "שומר החומות" הרב אליהו הצטרף לתמיכת הרב טאו ורבנים נוספים לשבת עם עבאס ומפלגתו בממשלה, כעת הוא חוזר בו: "אסור לתת להם שום אחיזה בשלטון" | בנט עדיין לא הודיע על עמדתו בנושא

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 13/05/21 19:17 ב בסיון התשפא

הרב שמואל אליהו חזר בו משיתוף פעולה עם רע"מ: "אסור להקים איתם ממשלה"
הרב אליהו, צילום: אלישמע סנדמן

הרב שמואל אליהו חוזר בו ביום (ה') משיתוף פעולה עם מנסור עבאס:  ״אסור להקים איתם ממשלה, אסור לתת להם שום אחיזה בשלטון. הייתה לנו תקווה שהם נמצאים בתהליך התפכחות אבל הם לא. הם שותפים לפרעות הדמים של ערביי ישראל, לשריפת חנויות, מלונות, מכוניות ובתי כנסת של יהודים״

נכון לשעה זאת, ח"כ נפתלי בנט עדיין לא הודיע על כוונתו אם כעת בעקבות האנרכיה בלוד וערים נוספות וכן ההתקפות מעזה הוא מוכן לשתף פעולה עם מפגת רע"מ בראשות ח"כ מנסור עבאס. 

עבאס הודיע היום כי בימים אילו של אלימות ומלחמה אינו עושה משא ומתן להקמת ממשלה "אין מגעים פוליטיים בתקופה כזו", ומחכה כי הרוחות יירגעו.

לפני הפרעות בערים המעורבות ומבצע "שומר החומות" בסרטון מיוחד פנה רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, ליו"ר רע"מ ח"כ מנסור עבאס: "אני רוצה לומר למנסור עבאס ולכל חברי התנועה האסלאמית, דעו לכם, אפשר לריב פה עוד מאה שנה, עם ישראל הולך ומתחזק הולך ומצליח, למה? כי הקב"ה אמר "ויהי". הכי חכם שנעצור רגע, נקבל עלינו עול מלכות שמים. נקבל עלינו לעשות את מה שהוא אומר. יהי רצון שהקב"ה יתן לנו שכל לעבוד בחוכמה ולהפסיק עם מלחמות".