נתניהו איים על בן גביר: אם לא תעזוב את שייח ג'ראח - יירו טילים על ירושלים

לאחר שח"כ איתמר בן גביר העביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק בירושלים ובעקבות כך נגרמו הפרות סדר באזור, רה"מ נתניהו הפציר בו: אם לא תצא משם - זה יכול להיגמר בירי של חמאס

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/21 23:20 כו באייר התשפא

נתניהו איים על בן גביר: אם לא תעזוב את שייח ג'ראח - יירו טילים על ירושלים
נתניהו ובן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לאחר שח"כ איתמר בן גביר העביר את לשכתו לשכונת שמעון הצדיק בירושלים ובעקבות כך נגרמו הפרות סדר באזור, רה"מ בנימין נתניהו איים על בן גביר כי אם לא יעזוב את שייח ג'ראח - יירו טילים על ירושלים, כך פרסם העיתונאי ירון אברהם.

בסביבת רה"מ נתניהו לא אהבו את הלשכה הזמנית שהקים בן גביר במרכז העימותים בין יהודים לערבים בירושלים והפצירו בבן גביר: "יש לנו התרעות ממוקדות לגבי שייח ג'ראח. אם לא תצא משם - זה יכול להיגמר בירי של חמאס על ישראל בטווח הזמן המיידי".

במהלך יום חמישי התנהלו שיחות בין לשכת ראש הממשלה לחבר הכנסת איתמר בן גביר, על רקע הקמת הלשכה הפרלמנטרית של יו"ר עוצמה יהודית בשכונת שמעון הצדיק-שייח' ג'ראח בירושלים. במהלך השיחות, אנשי הלשכה העבירו מסר מראש הממשלה כי הוא מבקש מבן גביר לפנות את לשכתו, וזאת לאור הערכות מצב כי הקמת הלשכה עשויה לגרור מהומות. בן גביר הציב כתנאי לעזיבתו את המקום נוכחות משטרתית קבועה במתחם המותקף ובשכונת ראש הממשלה עד סוף הרמאדן. 

לדברי יו"ר עוצמה יהודית, השוטרים שנשארו בלילה נשארו רק בגלל נוכחותו, וכי "לא ייתכן שבכל לילה המשטרה תפקיר את תושבי המקום. כאשר אעזוב השוטרים יעזבו, ותושבי המקום יהיו חשופים להמשך התקיפות, לזריקות אבנים ולפגיעה ברכוש", כלשונו.

בן גביר בלשכתו

בן גביר בלשכתוצילום: ידידיה גרוסמן