נבלם המרד בימינה: "מאמינה בדרכו של בנט"

לאחר סירובו של ח"כ אביר קארה להצעות רה"מ, גם חברת מפלגתו ח"כ עידית סילמן דוחה את בקשת נתניהו: "אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי"

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 06/05/21 15:41 כד באייר התשפא

נבלם המרד בימינה: "מאמינה בדרכו של בנט"
עידית סילמן, צילום: אבישג שאר-ישוב

ח"כ עידית סילמן מגיבה היום (ה') בעמוד הפייסבוק שלה על הניסיונות של רה"מ בנימין נתניהו למנוע מחברי מפלגת ימינה להצטרף לממשלה בראשות ח"כ נפתלי בנט וח"כ יאיר לפיד: "אני מודה לראש הממשלה נתניהו על מבול ההצעות לתפקידים ולשריונים שהועברו אליי באמצעות שליחיו הרבים. תודה, אך לא."

סילמן מסבירה את תמיכתה במהלך של יו"ר המפלגה שלה, נפתלי בנט והימנעותה בהצעות נתניהו: "אינני מעונינת בכך, אלא במניעת בחירות חמישיות ובעצירת הכאוס אליו הובלת את המדינה. אני ממשיכה בכל הכוח עם נפתלי בנט על מנת להקים ממשלה טובה בישראל בהקדם האפשרי. אני מאמינה בדרכו של בנט, בתנועת ימינה, וביכולתו של העם הנפלא שלנו לשתף פעולה בעת הזו."

החלטת סילמן מצטרפת לחבר מפלגתה, אביר קארה שגם הוא קיבל שלל הצעות מנתניהו בניסיון למנוע ממפלגת ימינה להצטרף לממשלה עם לפיד. קארה סירב להיפגש עם נתניהו, פרסם את ההצעה בקבוצה של חברי ימינה והוסיף: "בסוף האהבה בעם ישראל תנצח. עם ישראל זה אלו העומדים בתור לתרום דם (במקום שבו הממשלה נכשלת), עם ישראל זה אלו שחילקו סלי מזון ועזרה לנזקקים בתקופת הקורונה (במקום שבו הממשלה נעלמה)".

"באופן אישי אני מוכן למות למען כל אחד מבני עמי", אמר קארה, "אלו שגרים בעפרה ואלו שגרים בצהלה, למען אחי היקר שגר בחברון ושומר על מערת המכפלה ועל עיר האבות למען החרדי, ולמען החילוני. אהבת ישראל עם וארץ. בשל חילוקי דעות עם אחיי אני לא שוכח שהמצפן שלי מורכב מאהבת ישראל. זה שיש שנאה בכל צד לא מאשר לי לשנוא אחרים אהבת ישראל היא המצפן. מוכן למות בקרב למען כל אחד מכם כי טוב למות בעד ארצנו, גם למען אלו שלא חושבים כמונו. נעזור להם להשתפר. ועכשיו אני גם מוכן לחיות עבור זה. אין גבול כמה נמוך אני מוכן לרדת כדי שכולנו ביחד נעלה ובעזרת השם נצליח".