הפגישה הסודית וההצעה מנתניהו: אביר קארה חשף ניסיון לפירוק ימינה

חבר הכנסת מימינה פרסם כי ראש הממשלה הזמין אותו לפגישה סודית במטרה לפגוע בניסיונותיו של בנט להקמת ממשלה עם השמאל. בין ההטבות שהוצעו לקארה: שריון בליכוד לשתי קדנציות, משרד הכלכלה וקבלת כל דרישות העצמאים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/05/21 11:28 כד באייר התשפא

הפגישה הסודית וההצעה מנתניהו: אביר קארה חשף ניסיון לפירוק ימינה
אביר קארה. סירב להצעה, צילום: Michael Giladi/Flash90

הניסיונות של הליכוד וראש הממשלה נתניהו לפגוע בימינה ממשיכים. הבוקר (ה') פרסם חבר הכנסת אביר קארה בקבוצה של מפלגתו את ההצעה שלפי טענתו הועברה אליו דרך שליח מטעם ראש הממשלה במטרה שיערוק מימינה. קארה טען כי הוזמן לפגישה אישית וחשאית עם נתניהו שמלבד שלושתם (קארה, נתניהו והשליח מטעמו, י"א), איש לא יידע עליה. כך פורסם ב-YNET. בליכוד מכחישים את הטענות באופן גורף.

לפי המסר שהועבר לחבר ימינה, הפגישה עם ראש הממשלה תוכננה למחר בשעה 14:00, וקארה אמור היה להיכנס דרך חדר אחורי כדי שאיש לא יבחין בהגעתו. ההטבות שהובטחו לקארה: שריון בליכוד לשתי קדנציות ותפקיד שר הכלכלה בממשלת נתניהו. עוד הובטח לקארה כי כל דרישותיו לעצמאים - יתקבלו.

עשה זאת שוב. נתניהו

ממשיך בניסיונות לפירוק ימינה. נתניהוצילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

קארה סירב להיפגש עם נתניהו, פרסם את ההצעה בקבוצה של חברי ימינה והוסיף: "בסוף האהבה בעם ישראל תנצח. עם ישראל זה אלו העומדים בתור לתרום דם (במקום שבו הממשלה נכשלת), עם ישראל זה אלו שחילקו סלי מזון ועזרה לנזקקים בתקופת הקורונה (במקום שבו הממשלה נעלמה)".

"באופן אישי אני מוכן למות למען כל אחד מבני עמי", אמר קארה, "אלו שגרים בעפרה ואלו שגרים בצהלה, למען אחי היקר שגר בחברון ושומר על מערת המכפלה ועל עיר האבות למען החרדי, ולמען החילוני. אהבת ישראל עם וארץ. בשל חילוקי דעות עם אחיי אני לא שוכח שהמצפן שלי מורכב מאהבת ישראל. זה שיש שנאה בכל צד לא מאשר לי לשנוא אחרים אהבת ישראל היא המצפן. מוכן למות בקרב למען כל אחד מכם כי טוב למות בעד ארצנו, גם למען אלו שלא חושבים כמונו. נעזור להם להשתפר. ועכשיו אני גם מוכן לחיות עבור זה. אין גבול כמה נמוך אני מוכן לרדת כדי שכולנו ביחד נעלה ובעזרת השם נצליח".

מהליכוד נמסר בתגובה: "לא היה ולא נברא. שקר מוחלט".