נתניהו: "במוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף"

ראש הממשלה סייר היום יחד עם שר החינוך גלנט, וראש עיריית ירושלים בתיכון בעיר, לרגל חזרת מערכת החינוך לפעולה מלאה וללא קפסולות, והדגיש: "עוד לא סיימנו עם הקורונה, היא יכולה לחזור"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/04/21 14:46 ו באייר התשפא

נתניהו: "במוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף"
ליאון, נתניהו וגלנט במהלך הביקור, צילום: קובי גדעון/ לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (א') יחד עם שר החינוך יואב גלנט וראש העיר ירושלים משה ליאון בתיכון החדש בשכונת הר חומה בירושלים, ביום הראשון לפתיחת מערכת החינוך באופן מלא וללא קפסולות. 

"אנחנו ביום חג של פתיחת מערכת החינוך", אמר ראש הממשלה נתניהו, "עד עכשיו התלמידים היו בקפסולות, עכשיו הם מתאחדים בפעם הראשונה. ביקרתי כעת את תלמידי כיתה ז׳, הם לומדים תנ״ך, ספר שמואל, ואמרתי להם שהחיבור שלנו לעבר והזינוק שלנו לעתיד זה מה שמאפיין את העם שלנו".

 

"אנחנו מובילים כרגע את העולם ביציאה מהקורונה, חידוש הלימודים גם בחטיבות הביניים בצורה מלאה זה סימן מובהק לכך. יש שני דברים שאני רוצה להדגיש", אמר נתניהו, "ראשית, עוד לא נפטרנו מהמסיכות. בתוך המבנים והכיתות עוטים מסיכות, בחוץ אפשר להוריד אותן, עם המלצת עטיית מסיכה בהתקהלויות. באופן כללי, בפנים מסיכות - בחוץ אפשר להוריד.

בלי מסכות בכיכר הבימה, אתמול

בלי מסכות בכיכר הבימה. צילום: Miriam Alster/FLASH90

"שנית, עוד לא סיימנו עם הקורונה משום שהיא יכולה לחזור. הדבר החשוב ביותר כדי למנוע את חזרת הקורונה, הוא להביא הנה עוד מיליוני חיסונים, משום שבמוקדם או במאוחר נצטרך חיסון נוסף. תוקף החיסון הקיים יכול לפוג לאחר שישה, תשעה חודשים או שנה. אנחנו נצטרך חיסונים נוספים, אני עובד על זה ואודיע לכם אם יהיו חדשות בעניין", אמר ראש הממשלה.

שר החינוך יואב גלנט שהצטרף לסיור אמר: "זהו יום חג למערכת החינוך. לראשונה מזה חודשים ארוכים, שניים וחצי מיליון תלמידים מכל רחבי הארץ חזרו ללמידה מלאה במוסדות החינוך. מערכת החינוך הצליחה לצמצם בשנה האחרונה פערים דיגיטליים של שנות דור. זאת בזכות 150 אלף מחשבים ניידים שחילקנו בכל רחבי הארץ לתלמידים לטובת הלמידה מרחוק".

שר החינוך יואב גלנט

שר החינוך יואב גלנטצילום: Marc Israel Sellem/POOL

"בשבועות הקרובים נפעל לצמצום הפערים הרגשיים והפדגוגיים שנוצרו בשנה החולפת ונוסיף לקדם רפורמות חינוכיות ותקשוביות גם בשנת הלימודים הבאה, למען התלמידים - דור העתיד של מדינת ישראל", סיכם גלנט.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן