לאחר הפרסום בטיקטוק בו נראה ערבי מכה חרדי: המשטרה עצרה חשוד מבית חנינא

צעיר ערבי העלה לרשת תיעוד בו הוא מכה בעוצמה רבה חרדי ברכבת הקלה בירושלים. חקירת משטרת ישראל הובילה למעצרו של צעיר בן 21 מבית חנינא, החשוד בעורבות במעשה. ח"כ משה גפני: "להושיבו מאחורי סורג ובריח"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/04/21 08:30 ד באייר התשפא

לאחר הפרסום בטיקטוק בו נראה ערבי מכה חרדי: המשטרה עצרה חשוד מבית חנינא
צילום: צילום מסך

פעילות חקירה בעקבות סרטון שהופץ אתמול ברשת, הביאה למעצרו הבוקר (ו') של חשוד במעורבות באירוע האלימות שתועד אמש בחשבון טיקטוק, והוא הועבר לחקירה. החשוד בן ה-21 משכונת בית-חנינא, יובא היום לבית המשפט שם צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרו.

בתיעוד שעלה לרשת הטיקטוק ופורסם לאחר מכן גם בטוויטר ובפייסבוק, נראים שני חרדים משוחחים בזמן נסיעתם ברכבת הקלה בירושלים, כשלפתע, ערבי שעומד לידם סוטר לאחד מהם בעוצמה רבה. 

לאחר שצפתה בתיעוד, אמרה שרת התחבורה, מירי רגב: "הזדעזעתי לראות הלילה את סרטון התקיפה של הצעיר תלמיד הישיבה, ברכבת הקלה בירושלים. הנחיתי את הרשות הארצית לתחבורה ציבורית לפעול באופן מיידי מול משטרת ישראל, כדי להביא לחקירה מהירה של האירוע ומיצוי של מלוא חומרת הדין עם האחראים לכך".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ משה גפני, אמר בתגובה לתיעוד הקשה כי "רשויות אכיפת החוק ומשטרת ישראל חייבים לפעול בכל הכוח לתפוס את העבריין הזה, שמגלה אנטישמיות מול תלמידי ישיבה". עוד הוא אמר: "אשוחח עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה לתת עדיפות למקרה, כדי לתפוס את העבריין ולהושיבו מאחורי סורג ובריח על מנת למנוע הישנות מקרים חמורים כאלה".