החשוד בניסיון הרצח של שירה איסקוב הביע חרטה - השופטת גינתה

אביעד משה ביקש להתנצל בפתח דבריו בשלב ההוכחות במשפטו: "אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה, וכמובן בפני בני משפחתי" | השופטת יעל רז-לוי ביקרה אותו בחריפות: "המעשים שלך חמורים"

חדשות כיפה שירה שור, חדשות כיפה 18/03/21 12:46 ה בניסן התשפא

החשוד בניסיון הרצח של שירה איסקוב הביע חרטה - השופטת גינתה
שירה איסקוב בבית המשפט, ארכיון, צילום: פלאש 90

אביעד משה, החשוד בניסיון הרצח של אשתו לשעבר, שירה איסקוב, ובהתעללות בבנם התינוק בערב ראש השנה האחרון, הביע היום (ה') התנצלות על מעשיו בפתיחת שלב ההוכחות של משפטו. בהקלטה שמסר לדיון בבית המשפט אמר משה: "אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה".‎  השופטת יעל רז-לוי ביקרה אותו בחריפות: "המעשים שלך חמורים".

עו"ד אלון דוידוב מהסניגוריה הציבורית המייצג את משה, ביקש ממנו לספר את השתלשלות העניינים באירוע הקשה ומשה פתח את דבריו בהתנצלות בפני איסקוב: "שירה לא כאן. אני אביע פה את ההתנצלות ושברון הלב. אני מצטער ומביע את כל החרטה בפני שירה ובני משפחתה, וכמובן בפני בני משפחתי".‎

משה סיפר כיצד הרגיש לאחר שאיסקוב נאלצה לעבור הפלה, זמן קצר לפני התקיפה. "הייתי בסוג של אבל", אמר משה. "הגילוי של אובדן העובר קרה ביום שישי, כשחזרנו למצפה רמון. זה היה לקראת אחר הצוהריים המאוחרים. הכנו אוכל וכשעשינו קידוש הרגשתי שאנחנו מתאבלים יחד".

הוא המשיך: "זה היה לי מאוד קשה. אנחנו עברנו דרך של התאקלמות בצורה שאי אפשר להסביר. זו הייתה תקופה מדהימה, זה כל כך עשה לנו כיף, היינו לקראת סיום התקופה במצפה רמון ורצינו לחזור עם הבייבי הזה. זה פשוט היה מאוד כואב."

 

אביעד משה בבית המשפט, ארכיון

אביעד משה בבית המשפט, ארכיוןצילום: פלאש 90

 

לאחר מכן דוידוב הקרין סרטון שמשה צילם, ובו תיעד מכות שספג לכאורה משירה. הוא הכחיש שזרק אותה על הרצפה: "אחרי שהיא סטרה לי פעמיים היא החליטה פתאום שהיא רוצה לנסוע לכרמיאל, אז אני פשוט אחזתי בה ואמרתי לה: 'שירה, תירגעי כבר, תפסיקי לקלל כל הזמן. תכף נכנס החג'".

"היא התחילה לארוז ואמרה לי שלא אהיה האבא של הילד", סיפר משה. "הסברתי לה שהיא לא במצב נפשי לנסוע וזה לא עזר. היא התקדמה לכיוון הדלת וחסמתי אותה. משם איבדתי את זה". הוא טען שהאיום של שירה, שתיקח לו את הילד, גרם לו להתפרץ: "לא יודע להסביר מה זה עשה לי בגוף".

משה התעקש שזו הייתה הפעם הראשונה שהרים יד על אשתו, אך השופטת גילת שלו קטעה אותו וענתה: "להגיד שמעולם לא הרמת עליה יד זה לא מתאים פה". השופטת יעל רז-לוי הוסיפה: "המעשים שלך והתוצאות שלהם היו די חמורים".

בסיום החקירה הראשית, החלה החקירה של נציגת הפרקליטות מורן גז, שתקפה בחריפות את משה: "קום, ותודה כמו גבר. אל תאשים את אשתך שכל תוכן הבטן שלה היה בחוץ. פשוט תעמוד לא כמו ילד קטן, אלא כמו גבר ותודה".