שירה איסקוב בעדות מצמררת "הילד התיישב לידי, כולו התמלא בדם שלי"

ברגעים אלו החל משפט נסיון הרצח של שירה איסקוב בידי בעלה לשעבר אביעד משה, איסקוב העידה בבית המשפט: "אני צועקת ואני מבקשת ממנו שיפסיק, צרחתי שיפסיק"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/21 11:43 ט באדר התשפא

שירה איסקוב כעת בבית המשפט נותנת עדות כנגד בעלה לשעבר אביעד משה, שניסה לרצוח אותה בביתם בערב ראש השנה.

שירה אמרה בעדותה: "כשהילד ירד מהידיים שלי ואני הולכת לכיוונו, מגיעה החבטה הראשונה בראש ועוד אחת ועוד אחת ועוד הרבה. אני צועקת ואני מבקשת ממנו שיפסיק, צרחתי שיפסיק, ביקשתי סליחה וביקשתי גם עזרה מאבא שלי שהיה כל הזמן על הקו. הילד צרח וזעק לשמיים"

עוד אמרה: "הילד התיישב לידי, כולו התמלא בדם שלי. הבן שלי ישב לידי וזעק לשמיים ובכה- ובזמן הזה אביעד לא מפסיק להכות."

שירה מוסיפה: "הוא זרק אותי לרצפה ולחש 'תמותי כבר'"

כאמור אביעד משה, בעלה לשעבר, בתחילה סירב לתת גט לשירה אך לאחר שהפעילו עליו לחץ נתן לה בסופו של דבר. שירה ממובילות המאבק של אלימות נגד נשים עשתה זאת בעל כורחה לאחר ניסיון הרצח כאשר העניקה ראיון מטלטל שבו תיארה שלב אחרי שלב את מערכת היחסים עם בעלה לשעבר ושניסה לרצוח אותה.

יו"ר נעמת, חגית פאר, בתגובה לעדותה של שירה איסקוב מול אביעד משה: ״אומץ ליבה של שירה איסקוב יכול להציל את חייהן של נשים רבות בישראל. מבלי שביקשה זאת או ייחלה לכך הפכה שירה לשומרת אחיותיה - כ 200 אלף נשים שנמצאות במעגל האלימות בישראל ושרואות כיצד היא מתייצבת מול המפלצת שניסה לרצוח אותה. אין לי ספק שבפעולותיה היא נותנת כוח לנשים נוספות לומר 'עד כאן'."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן